  • 1. Data: 2016-04-17 23:21:43
    Temat: Fajny film sobie kręciłem... [OT}
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://youtu.be/qp23w5y81F4

    To wyniki z pulsoksymetru. Zero kłamstwa z mojej strony.
    [ze strony WWW?...]
    Po powrocie z pobliskiego Lidla sprawdziłem saturację mojej krwi.

    -=-

    Pulsoksymetr mierzy wiele -- natlenienia krwi raczej pulsoksymetrią mierzyć
    nie można. ;) Film jest autentyczny i nie wprowadziłem niczego po kryjomu
    (stukania w miernik, powstrzymywania oddechu, słabych baterii itd...) ale
    wiem, dlaczego wynik jest aż tak skandalicznie zły -- sugerujący
    nadciągający zgon mego ciała...

    Aby dostać wiadomości o natlenieniu krwi trzeba przeprowadzić inne badanie --
    gazometrię.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazometria

    -=-

    [trzeba by jakoś do tematyki banków nawiązać...]

    Balkon jest częścią mieszkania a mieszkania (na tle kredytów mieszkaniowych)
    są ściśle związane w Polsce z bankami. :) [chyba jakoś tak...]

    Nie mam kredytów frankowych a nawet nie mam żadnych, jeśli nie liczyć kart
    kredytowych itp. produktów.

    Moim zdaniem mieszkania będą stale taniały -- i nawet 500+ tego trendu nie odwróci.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-04-19 00:32:46
    Temat: Re: Fajny film sobie kręciłem... [OT}
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nf0us3$f9c$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > (stukania w miernik, powstrzymywania oddechu, słabych baterii itd...) ale

    Nie jestem pewien tego, że wiem, bo dziś mierzyłem w warunkach
    podobnych i miałem ponad 90%, czyli (jak na mnie) całkiem nieźle...
    [kiedyś ukradnę komuś butelkę z tlenem -- aby żyć...]

> [...]
    > nadciągający zgon mego ciała...

    > Aby dostać wiadomości o natlenieniu krwi trzeba przeprowadzić inne badanie --

    Pulsoksymetryczne badania nadal uskuteczniam.
    Wstawiłem nowe (raczej -- naładowane do pełna)
    akumulatorki, bo migał wskaźnik depresji... ;)

    -=-

    https://youtu.be/0TknIN2LyyI <-- ładna piosenka

    [kiedyś miałem widok na czerwoną jarzębinę; ponadto
    kojarzy się mi z Augustowem -- miastem ostatniego
    króla dynastii Jagiellonów]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'