  • 11. Data: 2018-06-14 09:06:29
    Temat: Re: Eurobank na sprzedaż
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czyli nie ma to jak wytresować obywatela (to takie trudne francowate słowo).

    -----

  • 12. Data: 2018-06-14 09:39:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-14 o 09:06, ń pisze:
    > Czyli nie ma to jak wytresować obywatela (to takie trudne francowate słowo).
    >

    > -----

    Np taki ń nie daje się wytresować i uparcie odpowiada nad postem.
    Drogami pewnie jeździ pod prąd, przechodzi tylko na czerwonym, bije
    swoją kobietę (lub faceta), no bo skoro nie wolno to znaczy, że musi tak
    robić :)

    Dla mnie jesteś typowym przykładem konia, z którym nie zamierzam się
    kopać. EOT.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-06-14 11:08:02
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Szczepkowska to jednak głupia była, a Twoi dziadkowie bez sensu przeszli na te stronę
    Bugu.

    -----

  • 14. Data: 2018-06-17 02:20:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2018 13:26:15 +0200, J.F. napisał(a):
    > P.S.
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/gospodarka/premier
    -proszę-nastawić-się-na-dziesiątki-lat-ciężkiej-prac
    y/ar-AAyypQR

    > "Do niedawna banki były w 75 procentach w rękach zagranicznych. Rząd
    > Prawa i Sprawiedliwości robi wszystko, aby zmienić ten stan rzeczy,
    > ale nie łudźmy się, iż to zajmie tylko krótką chwilę, jedną kadencję.

    P.S. BZ p.t. ma zmienic nazwe na Santander.
    Czyzby S dawal do zrozumienia, ze jest otwarty na negocjacje ? :-)

    J.