  • 1. Data: 2019-02-01 00:58:20
    Temat: Euro z Alior Kantora do PKO
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przelew (SHA pilny) Euro z Alior Kantora do PKO BP na Euro powyżej
    licznika pokazuje 5zł prowizji. To chyba błąd na stronie formularzą?

    Tabela prowizji zeznaje: SHA zwykły 30zł, pilny 45zł i expres 50zł.

    Ktoś ma Aliora i mógłby zerknąć?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-02-01 08:18:02
    Temat: Re: Euro z Alior Kantora do PKO
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 31 Jan 2019 23:58:20 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Tabela prowizji zeznaje: SHA zwykły 30zł, pilny 45zł i expres 50zł.
    >
    >Ktoś ma Aliora i mógłby zerknąć?
    https://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-pro
    wizje
    Przelew europejski
    0 zł w ramach Licznika
    5zł powyżej Licznika

    30 / 45 / 50 nie dotyczy EUR co potwierdza pełna TOiP:

    https://static.kantor.aliorbank.pl/repo/attachment/2
    01808_Taryfa_Oplat_Prowizji_i_Oprocentowania_KW.pdf
    19. Przelewy za pośrednictwem bankowości internetowej, w EUR, w trybie
    pilnym, przy zaznaczonej opcji kosztowej SHA, gdy bank beneficjenta
    należy do krajów Unii Europejskiej oraz Islandii, Liechtensteinu,
    Szwajcarii, Norwegii i wskazanych terytoriów zależnych państw UE;
    traktowane są jako polecenia przelewu SEPA [Przelewy europejskie].

    Polecenie przelewu SEPA [Przelew europejski] od każdego Przelewu:
    0 zł, jeśli kwota Przelewu jest niższa lub równa wartości Licznika
    (5 zł, jeżeli kwota przelewu jest wyższa niż wartość Licznika)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2019-02-01 22:29:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    WAM pisze tak:

> [...]
    > 0 zł, jeśli kwota Przelewu jest niższa lub równa wartości Licznika
    > (5 zł, jeżeli kwota przelewu jest wyższa niż wartość Licznika)

    acha to superowo
    dzięki

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2019-02-26 11:19:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

> [...]
    > licznika pokazuje 5zł prowizji. To chyba błąd na stronie formularzą?
    >
    > Tabela prowizji zeznaje: SHA zwykły 30zł, pilny 45zł i expres 50zł.

    Słuchajcie ten "pilny" przelew zagraniczny z Aliora do PKO BP
    to ma tak wychodzić 10 godzin a potem księgować się dzień w PKO?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2019-02-26 11:35:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:19:52 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > PiteR pisze tak:

    > Słuchajcie ten "pilny" przelew zagraniczny z Aliora do PKO BP
    > to ma tak wychodzić 10 godzin a potem księgować się dzień w PKO?

    - standardowy (D+2) - przelew jest dostarczany dwa dni po jego zleceniu,
    - pilny (D+1) - przelew jest odnotowywany na rachunku dzień po jego nadaniu,
    - ekspresowy (D+0) - przelew jest realizowany tego samego dnia.

    Z IKA do N26 przelewałem, zaksięgowany następnego dnia po południu.
    Bank docelowy ma czas na zaksięgowanie na koncie odbiorcy do końca dnia, w którym
    przelew otrzymał.

  • 6. Data: 2019-02-26 14:14:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Z IKA do N26 przelewałem, zaksięgowany następnego dnia po
    > południu. Bank docelowy ma czas na zaksięgowanie na koncie
    > odbiorcy do końca dnia, w którym przelew otrzymał.

    ok

    a czy w Alior Kantorze są jakieś godziny ostatniego wyjścia przelewów
    (sesja) przed wieczorem?

  • 7. Data: 2019-02-26 15:15:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 14:15:17 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > a czy w Alior Kantorze są jakieś godziny ostatniego wyjścia przelewów
    > (sesja) przed wieczorem?

    Piszą, że do 15:00 trzeba złożyć - jeśli chodzi o EUR/pilny.