  • 1. Data: 2017-07-12 22:47:28
    Temat: Eracoin
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22082321,startup
    -corki-marka-belki-wchodzi-na-gielde-czy-bit-evil-be
    dzie.html

    Gdzie można poczytać na czym polega ta ichnia rewelacyjna
    kryptowaluta? Na www.eracoin.com noc sensownego nie ma.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-07-12 23:10:22
    Temat: Re: Eracoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-17 o 22:47, Marek pisze:
> [...]
    dzie.html
    > Gdzie można poczytać na czym polega ta ichnia rewelacyjna kryptowaluta?

    A co może być "rewelacyjnego" w kryptowalucie. Będzie działała, dokąd
    będzie ją ktoś chciał akceptować. A jak przestaną chcieć, to zostaną ody
    :-D Zawsze można sobie wydrukować i wytapetować tym jakieś ściany.

  • 3. Data: 2017-07-13 17:52:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Jul 2017 23:10:22 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    zostaną ody
    > :-D Zawsze można sobie wydrukować i wytapetować tym jakieś ściany.

    Skoro twórcy twierdzą, że rewelacyjna tym bardziej ciekaw.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-07-14 10:35:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-13 o 17:52, Marek pisze:

    > dokąd
    > zostaną ody
    >
    > Skoro twórcy twierdzą, że rewelacyjna tym bardziej ciekaw.

    Twórcy liczą że z tej ciekawości zainwestujesz w ich produkt
    prawdziwą walutę.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-07-17 19:28:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Marek napisał(a) w wiadomości: ...
    >dokąd
    >zostaną ody
    >
    >Skoro twórcy twierdzą, że rewelacyjna tym bardziej ciekaw.

    A która nie jest ciekawa?
    https://coinmarketcap.com/

    Może przemysł wydobywczy oczekuje na nowe wyzwania?...
    http://pclab.pl/news74821.html

    Arek

    PS Nie jestem "ekologistą" ani "górnikiem".