  • 1. Data: 2019-05-30 16:20:23
    Temat: EB - jak zrobic pelny wyciag?
    Od: ń <...@...n>

    Czy macie pomysł, jak zrobić pełny szczegółowy wyciąg z EB za dany okres (można chyba
    najdłużej roczne np. 01.01-31.12 i tak kilka
    lat po kolei)?
    Czy pozostaje wzięcie urlopu i wydłubanie kilkuset PDF-ów operacja za operacją?
    Cel: zamknięcie rachunku z zachowaniem szczegółów wszystkich operacji, gdyby ktoś za
    6 lat twierdził, że czegoś mu nie zapłacono
    itp.

  • 2. Data: 2019-05-31 16:11:37
    Temat: Re: EB - jak zrobic pelny wyciag?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Cel: zamknięcie rachunku z zachowaniem szczegółów wszystkich
    >operacji, gdyby ktoś za 6 lat twierdził, że czegoś mu nie zapłacono

    No ale 6 to nie kilkaset.

    J.

  • 3. Data: 2019-05-31 17:06:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 maja 2019 16:20:25 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> [...]
    > Cel: zamknięcie rachunku z zachowaniem szczegółów wszystkich operacji, gdyby ktoś
    za 6 lat twierdził, że czegoś mu nie zapłacono

    Poprosić bank o przesłanie takiego zestawienia.

  • 4. Data: 2019-06-01 08:23:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-05-31 o 17:06, Kris pisze:
    chyba najdłużej roczne np. 01.01-31.12 i tak kilka
    za 6 lat twierdził, że czegoś mu nie zapłacono

    > Poprosić bank o przesłanie takiego zestawienia.

    z pewnością to nie byłaby opcja darmowa

    ps
    po co zamykać, prędzej czy później Mille przejmie ten rachunek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2019-06-01 22:34:43
    Od: ń <...@...n>

    Bo nie jest bezpłatne, a do tego zlikwidowali najbliższy wygodny marmurek z fajną
    laską i coś tam nagmerali z bankomatami.
    Poza tym chamstwo i góralska muzyka (np. pójdź z paszportem zamiast dowodu, załatw
    reklamację, itp. itd.)

    -----

  • 6. Data: 2019-06-03 08:45:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2019 08:23:15 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > z pewnością to nie byłaby opcja darmowa
    Tak mam od dziecka że jak coś niestandardowego potrzebuje to często trzeba za to
    zapłacić.
    I płace.