  • 1. Data: 2015-11-27 04:34:21
    Temat: EB -- debetówki zastrzeżenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy zastrzeżenie debetówki w EB via net nie spowoduje wysłania nowego plastiku?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-11-27 08:37:02
    Temat: Re: EB -- debetówki zastrzeżenie
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 04:34:27 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy zastrzeżenie debetówki w EB via net nie spowoduje wysłania nowego plastiku?

    Ja zrobilem to przez telefon i zaznaczylem, ze jest to rezygnacja

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-11-27 10:03:45
    Od: b...@o...pl

    Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic się nie dzieje.
    Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

  • 4. Data: 2015-11-28 03:55:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> 1...@g...co

    : Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic
    : się nie dzieje. Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

    Dzięki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-12-12 09:25:26
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 10:03:47 UTC+1 użytkownik b...@o...pl napisał:
    > Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic się nie dzieje.
    > Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

    Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

  • 6. Data: 2015-12-12 12:56:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie wiem, ale przy okazji wspomnę, że do wpłaty nie jest potrzebny PIN jakby co (w
    odróżnieniu od większości kart innych banków).

    -----
    Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

  • 7. Data: 2015-12-12 16:46:46
    Od: b...@o...pl

    > Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

    Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
    znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
    Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.

  • 8. Data: 2015-12-12 16:51:37
    Od: b...@o...pl

    > Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
    > znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
    > Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.
    Wygląda na to że EB ma wpłatomaty online.
    http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,wplatomaty-w-eu
    robanku,3,42.html

  • 9. Data: 2015-12-12 17:02:46
    Od: m...@o...pl

    W dniu sobota, 12 grudnia 2015 16:46:48 UTC+1 użytkownik b...@o...pl napisał:

    > Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
    > znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
    > Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.

    Wpłacona kasa księgowana jest natychmiast, podobnie działają wpłatomaty ING, w
    których nie da się zastrzeżoną kartą dokonać wpłaty. Dzięki, zrozumiałem.