  • 1. Data: 2022-09-22 16:28:18
    Temat: Disney i karty Millennium.
    Od: "Taki Jeden (miroski)" <m...@g...com>

    W poniedziałek chciałem kupić subskrypcję Disney+ i nie udało się opłacić żadną
    kartą. Próbowałem kart pre-paid, debetowej i w końcu kredytowej. Pojawiało się
    znajome okienko z informacjami o transakcji i przekierowaniu do autoryzacji przez
    bank. Następnie to już komunikat "witryna id.millenniumbank.pl odrzuciła żądanie
    połączenia" Myślałem, że to z powodu zmian w autoryzacji więc po pierwszej próbie
    zadzwoniłem do banku. W systemie nie było śladu moich działań a zmiana autoryzacji
    mnie nie dotyczy bo nie używam aplikacji, mam jak teraz dostawać sms autoryzacyjny.
    Dzisiaj miałem telefon z pomocy technicznej Millennium, że to jednak sprawa zmiany
    autoryzacji i lepiej żebym mial aplikację bo nie zawsze płatność kartą zadziała. Ktoś
    się orientuje co jest grane? Nie mam zamiaru instalować aplikacji. Dodam jeszcze, że
    opłaciłem subskrypcję kartą walutową Aliora (w zł. Disney też polski).

  • 2. Data: 2022-09-22 17:38:59
    Temat: Re: Disney i karty Millennium.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 22 września 2022 o 16:28:21 UTC+2 Taki Jeden (miroski) napisał(a):
> [...]
    opłaciłem subskrypcję kartą walutową Aliora (w zł. Disney też polski).

    Jak zaczynałeś pre-paidem to jest jakiś problem w tym, że w końcu poszło z aliora?
    Po co się bujać z milkiem?
    Tak samo jak z citkiem z ich "przepisywaniem linku z SMSa".
    Jak nie chcą to płacę santanderem (ze zwrotami, polecam, promo trwa).
    A citek niech utrzymuje rezerwy na mój nieużywany kredyt ;P