    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: D. B.
    Date: Wed, 29 Nov 2017 12:57:22 +0100

    W ostatnich dniach D.B. zmienił kompletnie swój interfejs. Ja jestem
    zdania że to zły krok. Interfejs stał się mniej przejrzysty, mniej
    bezpieczny (likwidacja klaw. wirtualnej przy logowaniu) bardziej trąci
    nachalną autoreklamą, wymaga więcej pracy przy docieraniu gdzie się
    chciało i na dodatek trzeba się tego na nowo uczyć. Skąd się biorą w
    zarządach banków idioci którzy na takie coś pozwalają?
    Macie zdanie na ten temat?
    --
    Jacek
    I hate haters.