  • 1. Data: 2003-02-09 10:37:55
    Temat: Czy można sprawdzić przelew zanim dojdzie do mojego banku?
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Witam!
    Mam nastepujący problem;
    Klient przelewa mi z konta w Big Banku Gdańskim(oddział w Gdańsku) pieniądze
    na moje konto w Banku Spółdzielczym(Grójec) który to bank rozliczany jest za
    pośrednictwem BGŻ w Radomiu. W związku z tym pieniądze idą czesem nawet dwa-
    trzy dni.
    Wysyła mi faksem potwierdzenie dokonania przelewu elektronicznie- czyli
    niema tam nawet żadnego podpisu!
    Czy mogę jakoś sprawdzić-jeśli tak to gdzie- że te pieniądze na 100% wyszły
    z jego banku i niemoże on juz odwołać tego przelewu?

    --
    Bartek P. vel Rolnik
    GG 145819

  • 2. Data: 2003-02-09 16:57:34
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rolnik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    dwa-
    > trzy dni.
    > Wysyła mi faksem potwierdzenie dokonania przelewu elektronicznie- czyli

    Oczekuje, ze na tej podstawie wyslesz mu jakis towar ?

    > Czy mogę jakoś sprawdzić-jeśli tak to gdzie- że te pieniądze na 100%
    wyszły
    > z jego banku i niemoże on juz odwołać tego przelewu?

    Najlepiej poczekac az beda u Ciebie na koncie.
    A jezeli Ci zalezy na szybszym otrzymywaniu naleznosci to zaloz dodatkowe
    konto w innym banku nie-spoldzielczym.

    Karol