Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-02-09 10:37:55
Temat:Czy można sprawdzić przelew zanim dojdzie do mojego banku?
Od:"Rolnik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nastepujący problem;
Klient przelewa mi z konta w Big Banku Gdańskim(oddział w Gdańsku) pieniądze
na moje konto w Banku Spółdzielczym(Grójec) który to bank rozliczany jest za
pośrednictwem BGŻ w Radomiu. W związku z tym pieniądze idą czesem nawet dwa-
trzy dni.
Wysyła mi faksem potwierdzenie dokonania przelewu elektronicznie- czyli
niema tam nawet żadnego podpisu!
Czy mogę jakoś sprawdzić-jeśli tak to gdzie- że te pieniądze na 100% wyszły
z jego banku i niemoże on juz odwołać tego przelewu?

--
Bartek P. vel Rolnik
GG 145819

2. Data: 2003-02-09 16:57:34
Od:"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rolnik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
dwa-
> trzy dni.
> Wysyła mi faksem potwierdzenie dokonania przelewu elektronicznie- czyli

Oczekuje, ze na tej podstawie wyslesz mu jakis towar ?

> Czy mogę jakoś sprawdzić-jeśli tak to gdzie- że te pieniądze na 100%
wyszły
> z jego banku i niemoże on juz odwołać tego przelewu?

Najlepiej poczekac az beda u Ciebie na koncie.
A jezeli Ci zalezy na szybszym otrzymywaniu naleznosci to zaloz dodatkowe
konto w innym banku nie-spoldzielczym.

Karol