  • 1. Data: 2018-04-26 20:32:36
    Temat: Czy ktoś robił wypłatę transferową z IKE i wyrobił się w ustawowe 14 dni?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    No właśnie, czy ktokolwiek zrobił wypłatę transferową w IKE w 14 dni i
    gdzie to było?
    Ja to robię drugi raz i za każdym razem się ślimaczy. Pierwszy raz 6
    tygodni, drugi raz w toku.

    Bogdan B.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-04-26 22:35:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 20:32, Bogdan B. pisze:
    > No właśnie, czy ktokolwiek zrobił wypłatę transferową w IKE w 14 dni i
    > gdzie to było?

    > Bogdan B.

    tak, kilka lat temu robiłem transfer i sprawnie poszło

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2018-04-28 18:55:20
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 kwietnia 2018 13:33:29 UTC-5 użytkownik Bogdan B. napisał:
    > No właśnie, czy ktokolwiek zrobił wypłatę transferową w IKE w 14 dni i
    > gdzie to było?
    > Ja to robię drugi raz i za każdym razem się ślimaczy. Pierwszy raz 6
    > tygodni, drugi raz w toku.

    Ja robilem. Poszlo nad wyraz sprawnie. Az sie zdziwilem ze tak szybko poszlo.
    Ale licze czas od dyspozycji wyplaty z konta IKE na konto bankowe. Trwalo chyba z 5-6
    dni.

    Cale naszykowanie tego inicjalnie (stworzenie konta ike, przelanie tam srodkow z ppe)
    trwalo pi*oko 3 miesiace.