  • 11. Data: 2018-09-07 15:06:25
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?
    Znalazłem dwie edycje, ale druga zakończona na wiosnę.
    Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców wydaje się zawężony - czyli za
    przelewy na swoje konta w innych bankach premii nie ma - i niestety za przelew do
    jednego odbiorcy dostaje się tylko jedną złotówkę w danym miesiącu, więc nie da się
    KK spłacać po 5zł.
    Oraz ograniczenie zwrotów do 300zł - 750zł to tylko teoria oparta na błędnych
    założeniach.

    Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września oprócz promo można też być
    zwolnionym z opłat - ale tego to już się zupełnie nie da znaleźć.
    Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już prawie godzinę czekam, żal jakiś,
    ciekawe, czy mają tylu chętnych - z milka czy żaby (wtedy, od dziś to już oficjalnie
    kupa niestety, choć myślę, że przy żabie pozostaniemy) dzwonili w 5 minut.

  • 12. Data: 2018-09-07 23:09:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...co

    : Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?

    Nie -- i piszę o tym, że nie jestem.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pmrc1l$q6g$...@n...news.atman.pl

> [...]

    : Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców
    : wydaje się zawężony - czyli za przelewy na swoje konta

    Ja otrzymuję regularnnie.

    : - i niestety za przelew do jednego odbiorcy dostaje
    : się tylko jedną złotówkę w danym miesiącu, więc nie

    Więc trzeba zapisać 25 odbiorców, co na tej grupie
    nie jest problemem. Jakby co -- możesz założyć konta
    w innych bankach, za co możesz skosić kolejne wisienki.

    : da się KK spłacać po 5zł.

    Nie da się, ;) ale da się spłacić wiśniami. ;)

    : Oraz ograniczenie zwrotów do 300zł - 750zł to
    : tylko teoria oparta na błędnych założeniach.

    To wycena godziny ,,pracy'' -- ma się nijak do
    całości, bo:

    - granica 300 pln
    - trzeba wlać 100 lub 125
    - trzeba zapisać co najmniej 25 obiorców
    - trzeba jakoś zagospodarować wylany szmal
    - trzeba otworzyć i zamknąć konto

    : Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września
    : oprócz promo można też być zwolnionym z opłat - ale

    Bardzo śmieszne -- a kiedyż to nie ma zwolnienia?
    Pomijam sytuacje typu:

    - koszt karty to 2 pln, ale wisienek bank daje 50 pln
    - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
    5 transakcji, ale można wynegocjować zero

    : tego to już się zupełnie nie da znaleźć.

    : Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już

    Wyśmieją Cię -- ogólnie KK są w Polsce za free. :)

    : prawie godzinę czekam, żal jakiś, ciekawe, czy mają

    Po co dzwonisz, skoro możesz pisać?

    : tylu chętnych - z milka czy żaby (wtedy, od dziś
    : to już oficjalnie kupa niestety, choć myślę, że
    : przy żabie pozostaniemy) dzwonili w 5 minut.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 13. Data: 2018-09-10 11:50:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 września 2018 23:10:58 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?
    >
    > Nie -- i piszę o tym, że nie jestem.

    To już nie można się na to załapać.
    Obecnie jedyna atrakcja to darmowa konto + debetówka (ale już nie wszystkie
    bankomaty, jedynie planet cash) - i nawet nie wiem, czy do tego również darmowa kasa,
    czy może płatna jak w żabie (a już w weekend w centrum DC widziałem pierwsze
    santandery/kupy - na oddziale i nad ulicznym - czyli takim nie przy odddziale -
    bankomacie).

    > : Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców
    > : wydaje się zawężony - czyli za przelewy na swoje konta
    > : w innych bankach premii nie ma
    >
    > Ja otrzymuję regularnnie.

    Cóż, francuski bank - choć kto wie, może źle zrozumiałem regulamin i otrzymujesz
    zgodnie z nim - a skoro to już musztarda po obiedzie to nie ma co drążyć tematu (bo
    jeszcze bgż to przeczyta i zaczną sprawdzać - i cofać nagrody ;P).

> [...]
    > nie jest problemem. Jakby co -- możesz założyć konta
    > w innych bankach, za co możesz skosić kolejne wisienki.

    W inteligo można założyć 1000 podkont.

    > : Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września
    > : oprócz promo można też być zwolnionym z opłat - ale
    >
    > Bardzo śmieszne -- a kiedyż to nie ma zwolnienia?

    Hmm, wręcz zwykle nie ma, darmowa KK to jednak rarytas, a nie chleb powszedni - a
    szczególnie taka, która będzie darmowa dłużej niż np. rok i nie bierze się jej dla
    wiśni tylko żeby mieć.

    > Pomijam sytuacje typu:
    >
    > - koszt karty to 2 pln, ale wisienek bank daje 50 pln

    Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, ale z 500zł wiśni, bo dla 50
    to nie chce mi się zawracać głowy.
    Ale w przedmiotowej bgż koszt to 72zł rocznie, a wiśnie są dość niewymierne - 30k
    punktów, które nie za bardzo wiem, jak przeliczyć.
    Niby ma być za nie walizka - ale, jak pisałem, w katalogu nie ma walizki za 30k
    punktów, dopiero za 41k.
    Żeby "normalnie" dostać 30k punktów, trzeba tą kartą wydać 15k zł.
    W priceless specials kabinówka jest za 17200, a większe (20, 24 i 28 cali) od 25k do
    30k.
    Można więc z grubsza przyjąć, że punkt w bgż to pół grosza - więc z kartą masz ok.
    150zł wiśni.
    Jeśli nie ma zwolnienia z opłaty rocznej to połowa jest do zwrotu.

    > - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
    > 5 transakcji, ale można wynegocjować zero

    Jedna to jeszcze do zniesienia, 5 to już dla mnie za dużo - a negocjować co roku mi
    się nie chce.

    > : tego to już się zupełnie nie da znaleźć.
    >
    > : Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już
    >
    > Wyśmieją Cię -- ogólnie KK są w Polsce za free. :)

    Ta, platynowe też? Choć w sumie w citku mam ;>
    Ale ta jest z rodzaju tych "gorszych" platynowych, jak np. ta z pko, gdzie wszystkie
    KK mają wymaganie dochodu 1k - a te "lepsze" platyny jednak się cenią i chcą 10k
    dochodu miesięcznego - a i z opłaty od razu nie zwolnią, o nie.
    Pani z "wyspy" bgż powiedziała, że pierwszy rok za darmo - ciekawe, czy da mi to na
    piśmie, czy też może pierwszy rok za darmo, ale opłatę pobiorą na koniec tego roku.
    Zobaczymy - widać sami chcą, żebym po 3 miesiącach zamknął. To się nawet opłaca -
    ostatnio citek i żaba dali żonie po stówce za to, żeby świeżo otwartych KK nie
    zamykała. Ciekawe, czy będą dawać co kwartał?

    Z resztą co do tego śmiania to może nie być tak łatwo - od piątku czekam na telefon w
    sprawie KK - póki co zadzwonił tylko dział kredytów gotówkowych, ale się rozłączył.
    Zastanawiam się, czy jeszcze raz wypełniać ten formularz.

    > : prawie godzinę czekam, żal jakiś, ciekawe, czy mają
    >
    > Po co dzwonisz, skoro możesz pisać?

    O konto napisać można i załatwić wszystko przez net - tzn. teoretycznie, bo może się
    okazać, że będzie tak "dobrze" to działać jak w eurobanku (gdzie na liście banków, z
    których można zrobić przelew weryfikacyjny, jest również _eurobank_) - choć np. w
    krokodylu jednak się udało.

    O KK - przynajmniej z tego Twojego linku - nie, jedynie podać telefon i czekać.
    Ty w ogóle sprawdzasz, co masz pod tymi banerami?
    Chętnie dałbym Ci zarobić i nie musisz się tym dzielić - ale wcale nie jest to łatwe.
    KK załatwię raczej na "wyspie", 200zł na bp nie mam na co wydać - ale jak KK będę
    miał to i konto otworzę i postaram się zrobić te 5 pyknięć debetówką (choć brzydka).
    Szkoda, że nie masz banera do promo bgż - teraz była taka, ale już się skończyła -
    50zł za otwarcie, 100 za wpływ i wydanie, 150 za powtórzenie tego jeszcze 2 razy -
    choć jak się czyta to, że wyślą mail, aby im podać rachunek do wypłaty premii, to nóż
    się w kieszeni otwiera.

  • 14. Data: 2018-09-11 03:01:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

[...]

    Mają w tym wprawę ;) -- kiedyś cofali.

    : Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, ale z 500zł wiśni,
    : bo dla 50 to nie chce mi się zawracać głowy.

    Citi dawał 800.

    > - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
    > 5 transakcji, ale można wynegocjować zero

    : Jedna to jeszcze do zniesienia, 5 to już dla mnie
    : za dużo - a negocjować co roku mi się nie chce.

    Kupiłem w Kauflandzie 2 (były aż 3) grejpfruty (2 z groszami za kg)
    i 5 litrów (4,49 za litr) oleju Kujawskiego -- 3 transakcje.
    W Lidlu -- trochę jogurtów i jabłek -- 2 transakcje.
    (nie mogę nosić zbyt wiele, a nie miałem ochoty na wózek)

    W Lidlu wziąłem wózek -- 1 pln i nieznana mi
    moneta brytyjska. Zaraz zobaczę, ile warta.

    Ludzie zazwyczaj odprowadzają wózki, ale niekoniecznie zabierają
    monety. Niezbyt często odchodzę od wózków bez łupów -- monety
    polskie, niepolskie, żetony... Bywa, że monety czy żetony trzeba
    wydobywać ;) przemocą -- profilaktycznie mam przy sobie kombinerki. :)
    (żetony zazwyczaj w takich sytuacjach ulegają ;) zniszczeniu, ale
    monety -- niekoniecznie)

    : Ty w ogóle sprawdzasz, co masz pod tymi banerami?

    Czasami bardzo starannie, czasami mniej starannie, zazwyczaj wcale. :)

    : Chętnie dałbym Ci zarobić i nie musisz się tym dzielić - ale wcale nie jest to
    łatwe.

    Dla mnie łatwe, ale od połowy kwietnia niemal stale choruję,
    co skutecznie utrudnia mi życie, więc i wisienek nie chwytam
    zbyt chętnie...

    Medycyna w obecnej Polsce Ludowej ;) jest fajna -- na wszystko sypie
    antybiotyk, bez badania... Na: alergię, astmę, uraz akustyczny, wysypkę
    (wysypki są zazwyczaj wirusowe) itd... Ciekawe, czy wady wzroku też można
    leczyć ;) antybiotykiem?... Układ krążenia także? ;)

[...]

    Tu:

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/

    też możesz poszukać.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 15. Data: 2018-09-11 19:14:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pn744v$hs1$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > i 5 litrów (4,49 za litr) oleju Kujawskiego -- 3 transakcje.
    + (nie mogę nosić zbyt wiele, a nie miałem ochoty na wózek)

    + W Lidlu -- czosnek, trochę jogurtów i jabłek -- 2 transakcje.
    > W Lidlu wziąłem wózek -- 1 pln i nieznana mi
    > moneta brytyjska. Zaraz zobaczę, ile warta.

    Two Pence -- niewiele.

    -=-

    Dość często wykonuję rekonesans bez wózka zakończony
    kupnem czegoś lekkiego, po czym biorę wózek...

    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2018-09-11 19:52:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pn744v$hs1$...@n...news.atman.pl

    > : Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, : ale z 500zł wiśni, bo
    dla 50 to nie chce mi się zawracać głowy.

    > Citi dawał 800.

    Teraz daje 300:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=g8HqtYml&cr=I7GX0n
    QT&s=NdnT4JTV

    w drogerii hebe. Ode mnie w razie czego ;) możesz dostać 170.
    Ponieważ karta nie kosztuje rocznie/miesięcznie -- masz niemal ;) 500.