  • Data: 2018-09-05 16:17:43
    Temat: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie jest proste.
    Czy jest w Polsce bank w którym wszystko można zrobić drogą elektroniczną?

    Bo mam konto banku millenium.
    W TV reklamują jacy to oni nowocześni a w rzeczywistości jak trzeba coś
    bardziej skomplikowanego to i tak trzeba iść do oddziału banku.

    Potrzebowałem zrobić aneks do pożyczki hipotecznej.
    Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
    Potem przynieść dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do centrali.
    No i potem podpisać sam aneks.

    A najbardziej to wkurzyło mnie to że mieli do mnie zadzwonić jak aneks
    zostanie rozpatrzony.
    Ale pan się zwolnił i nie miał kto.

    Oczywiście moje konto elektorniczne nic nie wie na ten temat.