  • 11. Data: 2019-01-02 11:38:50
    Temat: Re: Czy banki moga dac kurs kantorowy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 11:02:03 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Tego?
    >
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-11-07/bank-p
    rzyjal-83-tys-900-euro-teraz-twierdzi-ze-banknoty-by
    ly-falszywe/

    Nie, ten do raifiego wpłacał przecież ;P
    Poza tym moja historia jest sprzed 2 lat.
    A ta opisana to taka bzdura, że żal czytać.

  • 12. Data: 2019-01-02 11:47:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Tego?
    >
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-11-07/bank-p
    rzyjal-83-tys-900-euro-teraz-twierdzi-ze-banknoty-by
    ly-falszywe/

    Nie, ten wpłacał do raifiego przecież.
    A historia tak dęta, że żal czytać.
    Moja zaś z 2016.

  • 13. Data: 2019-01-04 22:32:22
    Od: k...@g...com

    Chodzi mi o to, ze walute bede mial w CITI, a wiec cinkciarze i inne banki nie
    wchodza w gre, bo najpierw musialbym tam przelac jakos (nie SEPA w euro). Wiem, ze
    moge zrobic konto Citi Gold i tam chyba max 200zl. Ale co z oplatami bankow
    posredniczacych? Zrobie przelew na 50 tys funtow, to przeciez 200zl wezmie Citi i
    jeszcze jakies banki posredniczace, bo przelew w SWIFT.

    Jak bym uparl sie, to moge wyjac gotowke (dac znac bankowi kilka dni wczesniej), a
    potem odebrac i isc do innego banku, ale tam przy wiekszej ilosci zaraz moga 100
    pytan, zaraz boje sie ze zablokuja, bo beda chcieli wyjasnien, a ja musze wymienic na
    zl i dokonac przelewu.

  • 14. Data: 2019-01-05 20:35:59
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 22:32, k...@g...com pisze:
> [...]
    pytan, zaraz boje sie ze zablokuja, bo beda chcieli wyjasnien, a ja musze wymienic na

    Nie sądzę, aby ktoś miał 100 pytań, gdy wpłacasz gotówkę. Raczej
    podzieliłbym tę kwotę na mniejsze z uwagi na bezpieczeństwo. Dobrze
    byłoby wybrać sobie miasto, gdzie oddział Citi będzie blisko oddziału
    banku, do którego chcesz wpłacić. Zrobić kilka kursów i tyle.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-01-05 22:02:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Uwaga, odwołuję info o dobrych kursach dla citigold - kiedyś było, ale się skończyło,
    i teraz złodziejstwo jak wszędzie.
    Przy przelewie $ między polskimi bankami nie będzie banków pośredniczących, chyba że
    przelew z/do getoutu/idei czy innych popierdółek.
    A o pół miliona $ nikt się pytać nie będzie, do Biereckiego Ci daleko ;>
    Zresztą możesz podzielić między banki, dobry kurs dostaniesz też w santanderze (choć
    tam mają coś schrzanione w kantorze i na wszystkich walutach mają ten sam spread
    kwotowo - a NIE procentowo - więc dolary i franki nieco gorzej niż IKA, euro prawie
    identiko, za to funty atrakcyjnie).

  • 16. Data: 2019-01-08 17:09:20
    Od: k...@g...com

    Pól miliona $ nie bede mial hehe. Chodzi mi o wieksza kwote, ktora strach nosic przy
    sobie.

    Czy jest moze jakas porownywarka ktory bank najlepsze kursy ma do sprzedazy? Kantorom
    Internetowym do tej pory to ufalem tak do max 3 tys euro ze sprzedaza. Z Aliorem
    mialem nawet sprzedaze ok 10 tys, ale z wieksza kwota boje sie, ze cos zablokuja i
    beda sprawdzac, itp (jakies ustawy anyterrorystyczne, itp).