  • 1. Data: 2014-08-26 13:34:51
    Temat: Czy BZWBK zmienił tylko regulaminy czy także TOiP?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dostałem list z BZWBK, w nim płytka CDR
    ze zmianami regulaminu.

    Czy to naprawdę wszystko (chciało im się
    taki badziew wysyłać i ponosić koszty?!)

    Czy może oprócz tego zmieniono coś
    na moją niekorzyść w tabeli opłat i prowizji
    a ja dostałem wybrakowany list, do którego
    przez pomyłkę nie włożono wszystkiego?!

  • 2. Data: 2014-08-26 13:55:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 13:34:51 UTC+2 użytkownik zarząd
    > Czy to naprawdę wszystko (chciało im się
    > taki badziew wysyłać i ponosić koszty?!)
    Nie chciało a muszą.
    A że CD zamiast pliku papieru to pewnie dlatego że wyliczyli że będzie taniej cd jak
    kilkanaście kartek papieru