    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Curve - pytanie
    Date: Mon, 24 Dec 2018 21:07:39 +0100

    Z postów wynika, że są tu użytkownicy Curve.
    Czy ktoś z praktycznym doświadczeniem w użytkowaniu jej w Polsce
    mógłby podać parę informacji, w tym uwzględniających polską
    specyfikę? Zwłaszcza, że większość informacji w necie jest sprzed
    około pół roku, albo pochodzi od wydawcy...
    Zwłaszcza interesują mnie sprawy DCC - po przeczytaniu
    https://community.revolut.com/t/option-to-disable-gb
    p-transactions-to-block-dynamic-currency-conversion/
    9069/187
    jakoś zmniejszył się mój entuzjazm dla Revoluta...
    Co prawda do Hiszpanii chwilowo się nie wybieram, ale Polska jest
    wymieniana zaraz na drugim miejscu na liście krajów, gdzie
    oszukańcze praktyki DCC są popularne.

    witrak()