  • 1. Data: 2016-12-03 11:41:00
    Temat: Credit Agricole - opłata za sms'y
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    W lato zalozylem w CA Konto PROSTOoszczędzające PLUS.
    Ostatnio zauwazylem, ze zaczeli naliczac oplaty za hasla sms (czego
    wczesniej nie bylo):

    Opis Hasła SMS: 0, pozostałe: 29
    Tytułem Prowizja za SMSy
    Data i godzina księgowania 2016-11-30 03:02:00
    Kwota -5.70 PLN

    Opis Hasła SMS: 1, pozostałe: 30
    Tytułem Prowizja za SMSy
    Data i godzina księgowania 2016-10-31 03:35:01
    Kwota -6.00 PLN

    Co to? :)
    Da sie to jakos wylaczyc?

    PS
    W poniedzialek zapewne przejde sie do nich w celu zamkniecia konta, bo to
    zal przez duze Ż :)

  • 2. Data: 2016-12-03 15:54:47
    Temat: Re: Credit Agricole - opłata za sms'y
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-12-03 o 11:41, jakson pisze:
> [...]
    >
    > Opis Hasła SMS: 1, pozostałe: 30
    > Tytułem Prowizja za SMSy
    > Data i godzina księgowania 2016-10-31 03:35:01

    Za smsy autoryzacyjne do przelewów krokodyl nie pobiera opłat.

    Masz włączone powiadomienia sms typu:
    Przekroczenie salda
    Blokada środków
    Obciążenie rachunku
    Zasilenie rachunku
    Realizacja zlecenia itp, itd.

    Wyłącz je: serwis tekstowwy CA 24 -- aktywny -- lista funkcji

  • 3. Data: 2016-12-03 17:49:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" o1u7ga$d1k$...@n...news.atman.pl

    > Da sie to jakos wylaczyc?

    Raczej tak, ale po co do Krokodyla idziesz na kawę, skoro Sygma daje samoobsługę?...

    Jajecznicę można przyrządzić na opiekaczu danym przez Sygmę, popić to można kawą
    (ze spienionym mleczkiem -- jak ktoś lubi pieniactwo) zaparzoną ekspresem od Sygmy
    i wszystko to można wzbogacić witaminami pochodzącymi z ucisku wrogich nam kapitałów
    takich jak Orange, czy pochodzących prosto z Azji (Lemon) bądź bolszewickich
    (czerwone
    grejpfruty) wyciskarką przekazaną przez prezydenta Sygmę...

    Naprawdę warto biegać po kawę do sadzawki?
    Trochę samodzielności nie zaszkodzi... ;)

    Czerwonych jeszcze nie cisnąłem, ale i z nich poleją się życiodajne soki...

  • 4. Data: 2016-12-04 12:11:28
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Wyłącz je: serwis tekstowwy CA 24 -- aktywny -- lista funkcji

    A to gnoje - przez kilka miesiecy nie pobierali zadnych oplat i nagle
    zaczeli :).

    Zreszta pan w CA nie mowil mi nic o takich oplatach, co wiecej na ich
    stronie jest:
    "Ile kosztuje?
    Każdy przesłany przez Bank SMS, czy to z informacją wysyłaną automatycznie,
    czy z odpowiedzią na zapytanie, kosztuje jedynie 30 groszy."

    Co jest klamstwem, bo biora od razu za jakis pakiet a nie za pojedyncze
    sms-y.

    Jutro ide zamknac tego gada.

  • 5. Data: 2016-12-04 14:05:23
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A to gnoje - przez kilka miesiecy nie pobierali zadnych oplat i nagle
    > zaczeli :).
    >
    > Zreszta pan w CA nie mowil mi nic o takich oplatach, co wiecej na ich

    "Opłata nie jest pobierana do końca miesiąca kalendarzowego, w którym
    nastąpiło pierwsze uruchomienie serwisu tekstowego CA24 oraz przez dwa
    kolejne miesiące kalendarzowe."

  • 6. Data: 2016-12-04 14:26:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 12:11:31 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

> [...]
    > czy z odpowiedzią na zapytanie, kosztuje jedynie 30 groszy."
    >
    > Co jest klamstwem, bo biora od razu za jakis pakiet a nie za pojedyncze

    Zamknąć możesz ale czytanie ze zrozumieniem by się przydało.