  • 21. Data: 2019-10-19 09:08:46
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rower w Ikei?
    Tak czy inaczej trzeba zapłacić i ten kredyt nawet 0% obniża Twój dysonans, łatwiej
    się wydaje pierwszą ratę niż całość (jak widać
    na Twoim przykładzie).
    Oczywiście gdy ktoś ma pewność przyszłego dochodu i dużo samodyscypliny to pewnie
    warto - dziś konsumujesz zapłacisz pojutrze.

    -----
    > To była IKEA. RRSO 0% mają co roku w lecie. Nie wiem czy gdzieś w internecie jest
    konkurencyjna oferta.
    > A rowery markowe mają jakąś tam cenę, te miały rzędu 1900. Po sezonie trochę
    obniżyli. Przyszła jesień - jeszcze obniżyli i

  • 22. Data: 2019-10-19 17:34:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da692f1$0$538$6...@n...neostrada.pl

    > Dlaczego Auchan sprzedaje koszule po 5 złotych?...

    100% bawełny, pranie w 40°C, zapasowe guziki
    (wykorzystałem do innej koszuli) i wieszaki
    plastykowo-metalowe...

    Z tych 5 złych 5% wróciło mi na Skarbonkę.

    Dodatkowo Auchan dał matce złotówki urodzinowe.

    Opętani żądzą zysku ludzie są zdolni do wszystkiego...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-10-21 13:18:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-10-19 o 09:08, ąćęłńóśźż pisze:

    > Rower w Ikei?

    Za szybko czytasz.

    > i dużo samodyscypliny

    Nie wiem jak inne banki, ale system mBanku pozwala mi raz usiąść, wpisać
    wszystkie raty i zapomnieć o temacie.
    P.G.

  • 24. Data: 2019-10-21 15:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    >Za szybko czytasz.

    >Nie wiem jak inne banki, ale system mBanku pozwala mi raz usiąść,
    >wpisać wszystkie raty i zapomnieć o temacie.

    Chyba wszystkie banki maja zlecenia stale ... mbank akurat ma platne -
    tzn OIDP 2zl/mc niezaleznie od ilosci zlecen.

    Ale jeszcze musza srodki na koncie byc ... i tu sie zaczyna temat
    alarmowania ...

    J.

  • 25. Data: 2019-10-21 15:52:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Chyba wszystkie banki maja zlecenia stale ... mbank akurat ma platne -
    > tzn OIDP 2zl/mc niezaleznie od ilosci zlecen.
    Może jednak nie wypowiadaj się. Stałe zlecenia w mBanku nie są
    płatne. (Przynajmniej dla kont prywatnych.)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The worst is enemy of the bad.

  • 26. Data: 2019-10-21 15:58:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Może jednak nie wypowiadaj się. Stałe zlecenia w mBanku nie są
    >płatne. (Przynajmniej dla kont prywatnych.)

    Ok, pomylilo mi sie - to polecenia zaplaty jest platne.

    Zapamietalem glownie, ze takie rzeczy to nie w mbanku :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-10-21 16:01:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2019 15:47:23 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > mbank akurat ma platne -
    > tzn OIDP 2zl/mc niezaleznie od ilosci zlecen.

    A coś na poparcie powyższego?

  • 28. Data: 2019-10-21 16:36:41
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    > A coś na poparcie powyższego?

    Przeca napisał "OIDP" - czyli troll mode.

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2019-10-21 18:46:48
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 15:43, J.F. pisze:

    > Chyba wszystkie banki maja zlecenia stale ...

    Nigdy nie korzystałem ze zlecenia stałego.
    Jeśli jest zgodne z nazwą to rozumiem, że potem kiedyś trzeba pamiętać
    aby odwołać.
    No chyba, że nie doceniłem zakresu ustawianych parametrów.

    > Ale jeszcze musza srodki na koncie byc ... i tu sie zaczyna temat
    > alarmowania ...

    Z powodu, aby nigdy nie wtopić z KK mam tam też kredyt w rachunku w
    który staram się nie wpadać. Ten bufor załatwia też to ryzyko.
    P.G.

  • 30. Data: 2019-10-21 18:51:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2019 18:46:52 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka
    napisał:

    > Nigdy nie korzystałem ze zlecenia stałego.
    > Jeśli jest zgodne z nazwą to rozumiem, że potem kiedyś trzeba pamiętać
    > aby odwołać.
    > No chyba, że nie doceniłem zakresu ustawianych parametrów.

    Jest również data końcowa.
    Oraz coś takiego jak "seria przelewów".

    > Z powodu, aby nigdy nie wtopić z KK mam tam też kredyt w rachunku w
    > który staram się nie wpadać. Ten bufor załatwia też to ryzyko.

    Opłaca się?
    Nie ma co roku opłaty "za odnowienie"?