  • 61. Data: 2019-08-10 16:22:43
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 09/08/2019 18:00, Szymon wrote:

    >> Ale bank może zrobić dokładnie to samo.
    >
    > Naprawdę? A na jakiej podstawie?

    Np na wniosek urzędu. Chyba ostatnio gdzieś było jak jeden
    przedsiębiorca z Ukrainy przelał do PL znaczną sumę pieniędzy jak
    najbardziej legalnych pieniędzy i co? I chyba od pół roku nie może się
    od nikogo dowiedzieć co się stało i na jakiej podstawie pozbawili go
    swoich pieniędzy. Generalnie z mojej strony koniec tej dyskusji bo on do
    niczego nie prowadzi. Także EOT.

    > Chyba się mylisz. Ja takich przelewów nie robiłem, ale wydaje mi się, że
    > w przypadku kantoru Aliora nie ma żadnych ograniczeń. Oczywiście
    > transfer za darmo jeśli przesyłasz walutę u nich wymienioną.

    Tak Alior kantor to zwykły bank tylko koszty takich przelewów plus kursy
    są czasami znacznie większe niż gdzie indziej, no to po co przepłacać.

    > Nie wiem co warta jest taka licencja. Wydaje się, że niewiele skoro tak
    > wyglądają ich "procedury".

    EOT

    Xenocide

  • 62. Data: 2019-08-12 19:34:12
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-08-10 o 16:22, xbartx pisze:

    > Tak Alior kantor to zwykły bank tylko koszty takich przelewów plus kursy
    > są czasami znacznie większe niż gdzie indziej, no to po co przepłacać.

    Znowu się mylisz. Jak już było wcześniej: przelew jest za darmo w ramach
    licznika, czyli w przypadku wymiany u nich.

  • 63. Data: 2019-08-13 08:09:16
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, August 12, 2019 at 7:34:49 PM UTC+2, Szymon wrote:
    > Znowu się mylisz. Jak już było wcześniej: przelew jest za darmo w ramach
    > licznika, czyli w przypadku wymiany u nich.

    Nie do końca. Opcja OUR kosztuje 100zł, a to jedyna opcja przy przelewie SWIFT
    gwarantująca że odbiorca otrzyma 100% wysyłanych środków. Dla przykładu Moneycorp
    wysyła jako OUR i nie kosztuje to nic.

  • 64. Data: 2019-08-13 11:52:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-08-08 18:22, J.F. wrote:

    > I to jest karta z Getinu ? Jaka ?
    >
    > Bo to jest dokladnie kurs Visy na 31.07 ... a Getin przeciez za darmo
    > tego nie robi :-)

    A jednak :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 65. Data: 2019-08-16 21:40:51
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Ufff zakończyłem swoje przeboje z tą firemką, że tak to ujmę.
    Tak tylko z kronikarskiego obowiązku zobrazuje moją ostatnią bitwę.
    Wysłałem USD do brokera, oczywiście po weryfikacji przez Rev, po około 3
    tygodniach zrobiłem przelew zwrotny. Jedno i drugi konto moje
    praktycznie ta sama kwota minus haracz SWIFT. W Rev znowu konto
    zablokowane i Pani do mnie pisze, że oni dobrze zrobili przelew ale
    wrócił po 3 tygodniach ale w sumie ją to nie zdziwiło. W końcu po 30 min
    udało mi się wytłumaczyć, że zarówno jeden jak i drugi przelew moich
    pieniędzy z moich kont zrobiłem ja sam będą w pełni świadom tego co
    czynię i uwierzyła! uratowni! a nie nie teraz wyskoczyło, że nowy team
    się tym zajmie i 72h jest sobota godzina 9ta jakoś. W poniedziałek echo
    i wtorek echo, gadam na tym czat ale nikogo nie ma a nowego czatu nie
    otworzę a czat ma dziwny opis "waiting for the new agent..." wlazałem na
    www i szukam i się okazało, że w zakładce biznes na www jest czat to
    zagadałem do Pani, która się nade mną zlitowała, wzięła nr tel i
    powiedziała, że wrzuciła mnie w priority queue no to czekam to już środa
    była 10ta jakoś, no i ktoś się odezwał i znowu weryfikacja nie będę się
    rozpisywał ale mam nieodparte wrażenie, iż ta osoba wiedziała, że u nas
    w czwartek święto i przeciągnęła mnie do około 17tej. Mi już było
    wszystko jedno tak mnie przeciągnęli zrobiłem przelew dzisiaj przyszedł,
    konto premium po 3 miesiącach zamknięte w pizdu, nigdy więcej.

    Xenocide

  • 66. Data: 2019-08-16 21:50:43
    Od: Szymon <...@w...pl>

    To już wiesz dlaczego te firmy Krzaki z dalekich krajów omijam łukiem.
    ;-) Korzystając od lat z polskich ekantorów nigdy nie miałem przygody
    nawet zbliżonej do Twojego opisu.