    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co zamiast Revolut
    Date: Tue, 6 Aug 2019 22:19:35 +0200

    Przeczytałem trochę w wątku o Kantor Alior ale dla przejrzystości założę
    nowy wątek. Nie będę się rozpisywał co i jak dla wierzcie mi, że z moich
    testów i doświadczeń Revolut nadaje się do płacenia drobnych kwot na
    wakacjach czy tam w internecie.
    Pytanie co używacie i możecie polecić do wymiany walut i przelewów.
    Waluty jakie mnie interesują i testuje to USD, EUR, SGD i czasami CHF
    ale wiadomo, że im więcej tym lepiej, bo zawsze się może przydać.
    Testuje aktualnie Transfer Wise i jak na razie ok.
    N26 korzysta przy przelewach z TW, więc chyba nie ma sensu robić sobie
    proxy.
    Kantor Alior jakoś ma te kursy takie sobie, no chyba że zaproponowaliby
    jakieś warunki preferencyjne.
    Zakładam właśnie MoneyCorp aby ich sprawdzić.
    Jest coś jeszcze z sensem na rynku?

    Xenocide