  • 1. Data: 2020-03-17 21:30:56
    Temat: Co z naszą zzieleniałą wyspą?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Że dolar powyżej 4zł podskoczył?

  • 2. Data: 2020-03-18 01:01:24
    Temat: Re: Co z naszą zzieleniałą wyspą?
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, March 18, 2020 at 5:31:24 AM UTC+9, nadir wrote:
    > Że dolar powyżej 4zł podskoczył?

    Tak to jest, jak gospodarka nawet papieru toaletowego nie potrafi wyprodukować...

  • 3. Data: 2020-03-18 08:04:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2020 21:30:56 +0100, nadir napisał(a):
    > Że dolar powyżej 4zł podskoczył?

    Po pierwsze, to pewnie to co zawsze - jak sie cos dzieje na rynkach
    walutowych, to zlotowka zawsze traci :-(

    $ w stosunku do euro wolty wyprawia ostatnio, PLN do euro traci,
    kwarantanna kraju na pewno nie pomaga, ale tak sie zastanawiam
    ... spadki na gieldzie ... te krajowe fundusze takie madre, ze
    przewidzialy spadki i sprzedaly poki jeszcze akcje wysoko staly,
    czy zagraniczni spekulanci sprzedali, kupili waluty i zabrali.

    J.

  • 4. Data: 2020-03-18 08:19:34
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, March 18, 2020 at 4:04:32 PM UTC+9, J.F. wrote:

> [...]
    > przewidzialy spadki i sprzedaly poki jeszcze akcje wysoko staly,
    > czy zagraniczni spekulanci sprzedali, kupili waluty i zabrali.

    Były potężne spadki na giełdzie przez ok. tydzień, a złotówka zachowywała się
    stabilnie.
    Dopiero ostatnie dni złotówka traci.
    Kto był mądry, jak zwykle nie wiadomo.

  • 5. Data: 2020-03-18 08:27:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2020 00:19:34 -0700 (PDT), j...@j...org
    napisał(a):

    > Były potężne spadki na giełdzie przez ok. tydzień, a złotówka zachowywała się
    stabilnie.
    > Dopiero ostatnie dni złotówka traci.

    KDPW po dwoch dniach wyplaca :-)

    Ale kurs euro rosnie od ~15 lutego, gdy byl 4.25, choc na poczatku
    marca byly i chwilowe spadki

    > Kto był mądry, jak zwykle nie wiadomo.

    Swoja droga to jakies powazne ilosci akcji powinny chyba byc w
    raportach gieldowych, ale moze nie przekraczaja tych 5% udzialow ...

    J.

  • 6. Data: 2020-03-18 18:39:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.03.2020 o 01:01, j...@j...org pisze:

    > Tak to jest, jak gospodarka nawet papieru toaletowego nie potrafi wyprodukować...

    Nie, no papier jest, przynajmniej u mnie, gorzej z maseczkami.

  • 7. Data: 2020-03-18 18:44:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.03.2020 o 08:04, J.F. pisze:

    > $ w stosunku do euro wolty wyprawia ostatnio, PLN do euro traci,
    > kwarantanna kraju na pewno nie pomaga

    Kwarantanna szykuje się w całej UE i USA, czy można się spodziewać, że
    dolar i euro polecą na łeb? Nie sądzę.

> [...]
    > przewidzialy spadki i sprzedaly poki jeszcze akcje wysoko staly,
    > czy zagraniczni spekulanci sprzedali, kupili waluty i zabrali.

    Nie ma wątpliwości, że kto miał zarobić, to zarobił.

  • 8. Data: 2020-03-19 17:26:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Kwarantanna szykuje się w całej UE i USA, czy można się spodziewać,
    >że dolar i euro polecą na łeb? Nie sądzę.

    Jakby bylo w jednym kraju, to owszem, ale jak w UE, USA i Azji naraz,
    to faktycznie nie.

    Ludzie powinni zloto kupowac w tej sytuacji ... a tymczasem, zloto tez
    spadlo :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-03-19 19:14:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-19 o 17:26, J.F. pisze:
> [...]
    > faktycznie nie.
    >
    > Ludzie powinni zloto kupowac w tej sytuacji ... a tymczasem, zloto tez

    Złotem będziesz w spożywczaku płacił?

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-03-20 10:54:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Że dolar powyżej 4zł podskoczył?

    A dzis mala podpowiedz dla frankowiczow - wystapic do banku o
    zawieszenie splat na pare miesiecy.

    Tylko czy za pare miesiecy frank wroci do starego kursu, czy poszybuje
    w gore ? :-)

    Ale tu sie akurat mozna ubezpieczac w kantorze

    J.