  • 11. Data: 2019-09-20 10:02:53
    Temat: Re: Co w Chorwacji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pisałem w innym wątku, ale przy okazji powtórzę - nowa karta z N26, zapisana jako
    "polska" (a przynajmniej z kraju, w którym N26 obsługuje google pay), zadziałała
    pięknie w google pay.

    Przy okazji ciekawostka - karta nie ma miejsca na podpis! Ani napisu o wymaganym
    podpisie. Mimo, że wypukła.
    CVC2 jest nadrukowane na odwrocie logo MC - bo karta jest przezroczysta.

  • 12. Data: 2019-09-20 21:22:21
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Widzę, że curviszcze zadziałało, bo 5 funtów dostałem.
    > Żeby je wydać, przełącz w apce aktywną kartę na "curve rewards".

    Zadziałałem zgodnie z podanym poleceniem :)
    M.