eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową › Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Subject: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za
    kartę dodatkową
    Date: Sat, 10 Feb 2018 16:32:50 +0100

    Witam,

    Mam dwie karty kredytowe (i po jednej dodatkowej) Citibanku wydane w
    promocjach promocjach na 140 lat Banku Handlowego, opłata wg regulaminu
    promocji wynosi 0 zł za kartę główną i dodatkową przez wszystkie lata
    użytkowania karty.
    Citi naliczył mi po 9 zł za kartę dodatkową, wbrew warunkom promocji.
    Ktoś przerabiał już temat reklamacji takiej opłaty do "darmowych" kart?
    Po upomnieniu zwracają pieniądze?
    Dzisiaj infolinia jest bezradna, mam dzwonić od poniedziałku do piątku.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

    ---
    Avast.