  • 1. Data: 2020-06-17 21:05:37
    Temat: Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    - Dla Klientów, którzy otworzyli Subkonto walutowe do dnia 19 sierpnia 2020 r. opłata
    nie uległa zmianie i nadal wynosi 0 PLN,
    - Dla Klientów, którzy od dnia 20 sierpnia 2020 r. otworzą Subkonto walutowe w EUR
    opłata wynosić będzie:

    Opłata roczna ogółem
    powyżej 100 000 EUR 2160,00 zł
    od 50 001 do 100 000 EUR 1080,00 zł
    od 20 001 do 50 000 EUR 432,00 zł
    w pozostałych przypadkach 0,00 zł

    Zmieniają się również zasady Citi Priority. Nie wystarczy mieć już 30k lub 5k
    wpływów, trzeba także wykonać transakcje kartą na min. 500zł miesięcznie, aby CP było
    za 0zł. W przeciwnym wypadku 9zł lub 40 / 49 zł w zależności od niespełnionych
    wymagań:
    https://www.online.citibank.pl/files/documents/news/
    toip-konta-oraz-kredyt-w-rachunku-platniczym-dla-kli
    enow-indywidualnych_20082020.pdf

    Któryś jeszcze bank w Polsce z podobnymi "opłatami" dla EUR?

  • 2. Data: 2020-06-17 22:08:30
    Temat: Re: Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 17.06.2020 o 21:05, Stiwi pisze:
> [...]
    opłata nie uległa zmianie i nadal wynosi 0 PLN,
    > - Dla Klientów, którzy od dnia 20 sierpnia 2020 r. otworzą Subkonto walutowe w EUR

    citi to coraz bardziej stan umysłu a nie bank
    mam podpiętą pod curve KK Citi, zapłaciłem na poczcie (transakcja
    bezgotówkowa) kartą curve i oni obciążyli citka...bank policzył sobie
    odsetki za tę transakcję

    bo wypłacałem kasę na poczcie

    mam KK Citi od 2006 r. i już dawno zapomniałem po co

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-06-18 10:40:02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 21:05, Stiwi pisze:

> [...]
    wymagań:
    > https://www.online.citibank.pl/files/documents/news/
    toip-konta-oraz-kredyt-w-rachunku-platniczym-dla-kli

    Dzięki za info.
    Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)
    P.G.

  • 4. Data: 2020-06-18 12:30:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 10:40:02 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    enow-indywidualnych_20082020.pdf

    > Dzięki za info.
    > Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)

    Nie dostałeś maila?
    Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych
    klientów.
    Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority - oczywiście za każdym z tych
    razów dostawałem całkiem niezłe wisienki na wejście ;>
    Jeśli więc promo się nie skończą, to będę mógł dostać kolejne ;>

    Trzeba składać sprzeciwy wobec zmian skutkujące zamknięciem konta 19 sierpnia.
    Może jak zobaczą skalę, to sobie sprawę przemyślą.

    Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać
    debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"),
    nagroda ma być do 10 lipca.

  • 5. Data: 2020-06-18 13:46:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie dostałeś maila?

    Chyba dostałem - nie chce mi się szukać.
    Od dłuższego czasu już nie śledzę zmian w topi-ach.
    Pozbyłem się wszystkich kart (z wyjątkiem Citi) i myslałem, ze mam spokój.

    > Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych
    klientów.
    > Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority

    Tylko, że mi się nie chce :(.
    Powinienem sobie ileś tam danych z historii zgrać.

    > Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać
    debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"),
    nagroda ma być do 10 lipca.

    Jak nie zapomnę to zajrzę.
    P.G.