  • 11. Data: 2018-02-09 13:57:46
    Temat: Re: Citi - lawina kodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p5jucg$7rn$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >W grudniu zadzwonili do mnie z oddziału BZWBK w którym nigdy w życiu
    >nie byłem i nawet nie wiem dokładnie gdzie się mieści, ale w tym
    >oddziale mamy wzięty kredyt hipoteczny.

    przypomniales mi ... zmienial ktos nr dowodu w BZWBK przez internet ?
    Jest stosowna mozliwosc, ale konczy sie dziwnym bledem ...

    J.

  • 12. Data: 2018-02-09 18:24:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Wow, ale historia - napisz, w jaki sposób wziąłeś KH "w oddziale", w którym nie
    byłeś?

    To była promocja na targach mieszkaniowych.
    Z tą samą panią, która była na stoisku BZWBK na targach w Gdyni pół roku
    wcześniej już o mało nie podpisałem też umowy o KH z jakimś oddziałem w
    Gdańsku (po targach w Gdańsku - promocja taka sama).
    Mówiła, że wtedy reprezentowała jakiś oddział z Gdańska, a teraz z Gdyni
    i aby skorzystać z promocji to papiery muszą być z tego oddziału który
    się wystawiał. Ona do mnie do pracy ze wszystkim przyjeżdżała.
    P.G.