  • 1. Data: 2015-03-03 20:02:32
    Temat: Citi Bank żegan korporacje i dużych klientów ?
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Citibank ogranicza obsługę dużych przedsiębiorstw i korporacji.
    Nie będzie działalności operacyjno-kasowej w kilku dotychczasowych
    placówkach.

    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/placow
    ki-dla-klientow-korporacyjnych.htm

    Pozostanie tylko kilka placówek, np. w Szczecinie nie będzie żadnej, w
    Gdańsku, Gdyni żadnej.
    W Warszawie zredukuje się liczba do jednej zaledwie.

    Czy ktoś rozumie politykę banku w tym zakresie ?
    internetowykantor.pl - zrezygnował z banku Citi, bo wg emaila jaki
    rozesłali po klientach, bank nie zaproponował korzystnych warunków
    prowadzenia konta.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 2. Data: 2015-03-04 00:43:18
    Temat: Re: Citi Bank żegan korporacje i dużych klientów ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 20:02, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
> [...]
    > Gdańsku, Gdyni żadnej.
    > W Warszawie zredukuje się liczba do jednej zaledwie.
    >
    > Czy ktoś rozumie politykę banku w tym zakresie ?

    A po co korporacjom i dużym klientom obsługa w oddziale?

  • 3. Data: 2015-03-04 23:23:55
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 00:43:18 +0100, MarcinF napisał(a):

    ki-dla-klientow-korporacyjnych.htm

    > A po co korporacjom i dużym klientom obsługa w oddziale?

    Przykładowo po to, aby wpłacić lub wypłacić gótówke EUR, USD, CHF, GBP lub
    aby osoby trzecie taką gotówkę wpłaciły, jesli nie maja mozliwości
    zrobienia przelewu.

  • 4. Data: 2015-03-04 23:53:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 23:23, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > Przykładowo po to, aby wpłacić lub wypłacić gótówke EUR, USD, CHF, GBP lub
    > aby osoby trzecie taką gotówkę wpłaciły, jesli nie maja mozliwości
    > zrobienia przelewu.

    Konwojowanie gotówki to odrębne usługi świadczone niekoniecznie
    przez bank, a wpłata gotówki przez osobę trzecią to już raczej
    usługa świadczona dla tej osoby trzeciej.
    Znasz dużo korporacji biegających do banku z walizkami pełnymi gotówki?

  • 5. Data: 2015-03-05 07:17:50
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 23:53:53 +0100, MarcinF napisał(a):

> [...]
    > usługa świadczona dla tej osoby trzeciej.
    > Znasz dużo korporacji biegających do banku z walizkami pełnymi gotówki?

    tak, ale jeśli Bank widzi na koncie korporacji miesięcznie 300-500 wpłat
    USD i od każdej ma 0,5% nie mniej niz 16 zł to dlaczego rezygnują z tego
    czystego zysku ? Wolą przyjmować przelewy z innych banków, gdzie nie będa
    mieli prowizji za wpłate ?
    Dlaczego w każdym innym banku wpłata gotówkowa na rachunek bankowy
    prowadzony w danym banku to żaden problem, a w Citibanku nie ?

  • 6. Data: 2015-03-05 22:43:10
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 07:17, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

> [...]
    > czystego zysku ? Wolą przyjmować przelewy z innych banków, gdzie nie będa

    Może nie było aż takich kolejek do tego okienka by zarabiało.

    > Dlaczego w każdym innym banku wpłata gotówkowa na rachunek bankowy
    > prowadzony w danym banku to żaden problem, a w Citibanku nie ?

    Generalnie gotówkę się tępi, może Citi należy do tych szybciej
    reagujących na zmiany.
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/arty
    kuly/769007,nbp-idzie-na-wojne-z-gotowka-nawet-male-
    transakcje-beda-rozliczane-tylko-elektronicznie.html

  • 7. Data: 2015-03-07 23:22:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 22:43:15 UTC+1 użytkownik MarcinF napisał:

> [...]
    kuly/769007,nbp-idzie-na-wojne-z-gotowka-nawet-male-
    transakcje-beda-rozliczane-tylko-elektronicznie.html

    "W dokumencie znalazły się też działania mające upowszechnić usługi bankowe. Służyć
    temu ma m.in. wprowadzenie rachunku podstawowego. Ma to być powszechnie dostępny
    darmowy lub bardzo tani rachunek płatniczy, prowadzony przez bank lub inną instytucję
    finansową uprawnioną do oferowania tego typu usług."

    Ciekawe jakie beda takie oferty.

  • 8. Data: 2015-03-07 23:46:34
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Dokument ma już prawie półtora roku, więc tych ofert powinno już być pełno. A jest
    ich tyle co warty jest cały dokument. Okrągłe zero.

  • 9. Data: 2015-03-08 10:11:28

    www.economist.com/news/finance-and-economics/2164580
    7-giants-global-finance-are-trouble-world-pain