  • 1. Data: 2005-02-05 14:27:09
    Temat: Centrum Finansowe mBanku w Poznaniu
    Od: "maruszek" <m...@p...onet.pl>

    Dwa szybkie pytania:
    1. Gdzie jest dokładnie to Centrum Finansowe w Poznaniu? Przeszedłem przez cały
    Kupiec Poznański i jakoś nie mogłem znaleźć.
    2. Czy w tym CF jest bankomat depozytowy (inaczej zwany wpłatomatem) i czy jest
    dostępny dla zwykłych zjadaczy chleba? Na wpłatomat w mKiosku w M1 chyba się
    nie doczekamy...

    pozdr

  • 2. Data: 2005-02-05 14:44:46
    Temat: Re: Centrum Finansowe mBanku w Poznaniu
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Dwa szybkie pytania:
    > 1. Gdzie jest dokładnie to Centrum Finansowe w Poznaniu? Przeszedłem przez
    cały
    > Kupiec Poznański i jakoś nie mogłem znaleźć.

    Wchodzisz od strony przedłużenia podgórnej (nie wiem moze ten odcinek to
    jeszcze podgórna) i obok tego wejscia masz kiosk ruchu + lotto. To przy nim
    jest winda, ktorą jedziesz na 5 pietro. Tam po wyjsciu masz szklane drzwi z
    domofonem i dzwonisz (chyba 505) dalej już trafisz. Z tego co wiem inną
    windą się tam nie dojedzie, bo u góry budynek jest rozdzielony.

> [...]
    jest
    > dostępny dla zwykłych zjadaczy chleba? Na wpłatomat w mKiosku w M1 chyba

    Nie ma tam żadnego wpłatomatu,bankomatu ani żadnej innej maszynerii, chyba
    tylko automat z wodą mineralna ;). Jedyny potencjalny wpłatomat jest chyba
    na gwarnej przy lukasie, ale nie jestem na 100% pewien czy on tez obsługuje
    mBank. Zawsze możesz iść do mkiosku na św.Marcina po dokładniejsze
    informacje.

    axell

  • 3. Data: 2005-02-05 15:10:25
    Od: "maruszek" <m...@p...onet.pl>

    > jest
    > się
    >
    > Nie ma tam żadnego wpłatomatu,bankomatu ani żadnej innej maszynerii,

    Tutaj znalazlem, ze jest, ale jakos nikt tego nie potwierdza ?!?
    http://mbank.netpr.pl/notatka_28232.html

    > Zawsze możesz iść do mkiosku na św.Marcina po dokładniejsze
    > informacje.

    Gdzie na św. Marcina jest mKiosk? Na stronce mbanku nie ma takiego:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    l#lista

    dzieki, pozdr

  • 4. Data: 2005-02-05 15:49:29
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Tutaj znalazlem, ze jest, ale jakos nikt tego nie potwierdza ?!?
    > http://mbank.netpr.pl/notatka_28232.html

    No przecież napisane że _wkrótce_ bedą takie w każdym mKiosku. Ja Ciebie
    zapewniam ze w cf w Kupcu Poznanskim napewno nie bedzie, bo to miejsce w
    zbyt niedostepne, chyba ze na parterze by cos otwarli. Co innego M1 tam to
    tłumy się przecież przewijają.

    > Gdzie na św. Marcina jest mKiosk? Na stronce mbanku nie ma takiego:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    l#lista

    Pomiędzy taczka a gwarną, był tam na pewno kilka miesięcty temu, chyba że to
    nie jest mKiosk a jakies mCafe czy coś takiego. W każdym razie jak masz
    jakąś karte mBanku o pokazania, albo chcesz sobie rachunek założyć to masz
    1/2h dosepu do netu gratis wiec jakies powiazanie z mBankiem muszą mieć. Tak
    w kazdym razie było jakis rok temu jeszcze.
    axell