  • 11. Data: 2002-01-01 21:23:58
    Temat: Re: Brzydki jakieś te EURO
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Grunt by było ich dużo (w mojej kieszeni, no i w Waszych również), a nie
    czy
    > są to dzieła sztuki czy też nie. Szczęśliwego Nowego Roku 2002!!!!

    pieniadz jak pieniadz, czy wyglad jest najwazniejszy ???
    istotne jest, aby falszerze nie mieli z nim zbyt latwo

  • 12. Data: 2002-01-02 15:28:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "@nteneum" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Miałem zaszczyt oglądać euro monety i w pełnym zachwycie to jakoś nie
    > jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    > i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    Aaa, bo Ty dostałeś te brzydkie.
    Niektórzy dostali ładne - oto skany ;-)
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/005euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/010euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/020euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/050euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/100euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/200euro.jpg
    http://fun.from.hell.pl/2001-12-21/500euro.jpg

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-01-02 16:39:06
    Temat: Odp: Brzydki jakieś te EURO
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "@nteneum" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Miałem zaszczyt oglądać euro monety i w pełnym zachwycie to jakoś nie
    > jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    > i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    w koncu pieniadz brzydszy wyprze pieniadz ladniejszy jak to nasz wielki
    astronom powiedzial....
    no i im towar brzydszy, tym mniejsz pokusa posiadania go i kradziezy ;)

    dobek

  • 14. Data: 2002-01-02 21:38:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Jan 2002 17:52:04 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Banknotom troche sie przygladalem (na obrazkach) i jak dla mnie maja
    >bardzo malo atrakcyjne wzornictwo.
    >Na wszytkich tylko mosty i bramy.

    No cóż, złotówki też są nudne. Same twarze... Takem ciekawy czy w
    miarę inflacji w końcu dojdą do Jaruzleskiego. To będzie pierwszy
    ciekawy banknot polski... :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-01-02 23:35:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > No cóż, złotówki też są nudne. Same twarze...
    Takem ciekawy czy w
    > miarę inflacji w końcu dojdą do Jaruzleskiego.
    To będzie pierwszy
    > ciekawy banknot polski... :-)

    Juz były takie próby :-) jak istnialy stare
    banknoty, chyba 50 złotowe, dorysowywano
    Świerczewskiemu czarne okulary

    Sark

  • 16. Data: 2002-01-03 16:06:20
    Od: "MeRLiN" <m...@h...pl>

    Anteneum wrote:
> [...]
    > jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    > i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    U mnie odwrotnie ponieważ widziałem tylko banknoty, nie widzałem bilonu.
    Jako euroentuzjasta projekty przegladałem kilkanaście miesięcy temu i są
    wierne
    dzisiejszemu wyglądowi waluty. Wzory banknotów nie są może zbyt różnorodnie
    dobrane, ale mi się podobają. Wysłać Ci projekty zwykłą pocztą ?

    Pozdrawiam,

    Piotr "Merlin" Krzciuk
    n...@p...l.pl

    --
    Internetowe Centrum Informacji Europejskiej Paneuropa
    http://www.paneuropa.l.pl

  • 17. Data: 2002-01-03 19:57:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 17:06:20 +0100, "MeRLiN" <m...@h...pl> wrote:

> [...]
    >dzisiejszemu wyglądowi waluty. Wzory banknotów nie są może zbyt różnorodnie
    >dobrane, ale mi się podobają. Wysłać Ci projekty zwykłą pocztą ?

    Mam przed oczami 10 Euro (male zameszanie bylo dzisiaj o 8:30 LG :-))
    IMO jakies takie to nijakie. Ni to ladne ni brzydkie. Papier jakis
    takie "niepieniezny".
    Inna faktura papieru na awersie inna na rewersie.
    Fajny pasek holograficzny na awersie i metaliczny na rewersie.
    Co ciekawe znak wodny jest bardzo mocno widoczny nie tylko pod
    swiatlo.
    Tak chyba byc nie powinmno ? Znak wodny chyba powinien byc zauwazalny
    tylko w swietle przechodzacym ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-01-03 23:31:43
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    > Mam przed oczami 10 Euro (male zameszanie bylo dzisiaj o 8:30 LG :-))
    > IMO jakies takie to nijakie. Ni to ladne ni brzydkie. Papier jakis
    > takie "niepieniezny".

    bo to nie papier tylko 100 % bawełna - podobno banknoty są bardzo wytrzymałe

    Grześ

  • 19. Data: 2002-01-04 06:30:26
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > takie "niepieniezny".
    > Inna faktura papieru na awersie inna na rewersie.

    Każdemu może się coś mniej lub bardziej podobać. Przypomina mi to dyskusje
    sprzed lat, kiedy to z rozmaitych względów usiłowano nam obrzydzić dolary.
    Co to za pieniądze. Jakieś takie nijakie. Ponadto wszystkie w jednym kolorze
    i w jednej wielkości. Przecież to się musi mylić! I ten wzór, nic tylko
    głowy. Kto to spamięta, który prezydent jest który?
    A nam się one ciągle strasznie podobały. I wcale nam się nie myliły. Myślę,
    że euro też polubimy, szczególnie w większych paczkach. (Zresztą waluty mają
    to do siebie, że ich urok wzrasta z grubością pliku.) Czego sobie i Wam
    wszystkim życzę!

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 20. Data: 2002-01-04 07:04:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 4 Jan 2002 07:30:26 +0100, r...@w...pl (Roman k.) wrote:

> [...]
    >i w jednej wielkości. Przecież to się musi mylić! I ten wzór, nic tylko
    >głowy. Kto to spamięta, który prezydent jest który?

    hehe. Oczywiscie to kwestia gustu. nie mam nic przeciwko samym Euro,
    Estetyka to kwestia subiektywna
    Ale dodatkowo ja akurat patrze na banknoty takze od strony techniki i
    bezpieczenstwa i pod tym wzgledem Euro sa dosc hmm oryginalne.
    Druk na przedniej stronie jest bardzo wypukly, praktycznie wytlooczny.
    Na odwrocie widac wyrazne, wklesle odbicie awersu.
    Fatkura awersu przypomina mi papier sniadaniowy ;-).
    Ciekawe jak bedzie wygladal pasek holograficzny po dluzszym uzywaniu.

> [...]
    >to do siebie, że ich urok wzrasta z grubością pliku.) Czego sobie i Wam

    Nie przepadam za grubymi plikami bankonotow niezaleznie od waluty. O
    wiele lepiej odbieram sporo dodatnich cyferek na moim koncie :-).