  • 1. Data: 2014-12-18 07:28:32
    Temat: 'Blokada na karcie' po angielsku?
    Od: " 666" <...@...6>

    Jaki jest specjalistyczny termin na określenie blokady dokonanej przez
    sprzedawcę na karcie (płatniczej, kredytowej)?

  • 2. Data: 2014-12-18 10:29:19
    Temat: Re: 'Blokada na karcie' po angielsku?
    Od: Pete <n...@n...com>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Authorization_hold

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-12-18 14:57:09
    Od: " 666" <...@...6>

    Na wikipedię trafiłem, ale jak napiszę sprzedawcy z krainy hamburgerów, że mam na
    karcie Authorization Hold dla tej transakcji, to
    bezmózgowiec (co wynika z innej korespondencji, Boże jak tamten kraj umiał wysłać
    ludzi na Księżyc) pomyśli, że jestem w Guantanamo
    co najmniej.

    -----

  • 4. Data: 2014-12-18 15:28:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-18 o 14:57, 666 pisze:
> [...]
    > (co wynika z innej korespondencji, Boże jak tamten kraj umiał wysłać
    > ludzi na Księżyc) pomyśli, że jestem w Guantanamo co najmniej.

    Ten kraj się zatrzymał na etapie żelazka, więc co się mu dziwisz :P

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-12-18 16:53:47

    Nie dziwię, "Your order has been cancelled".
    I my im pomogliśmy w Iraku, eeeehhh...

    ----