  • 11. Data: 2017-12-31 09:33:15
    Temat: Re: Bilet MPK kartami
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    cef pisze tak:

    > Systemy, które opisujesz, to systemy z wewnetrznym
    > sposobem rozliczania. Czyli karta systemowa na ileś tam przejazdów
    > wg jakiejś tam taryfy kupiona w jakikolwiek sposób.
    > I ona się komunikuje z bramką w metrze czy autobusie
    > szybko. Pytałem o co innego

    Wydawało mi się, że pytałeś o płacenie kartą bankomatową lub kredytową.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2017-12-31 13:59:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-31 o 09:33, PiteR pisze:

    > Wydawało mi się, że pytałeś o płacenie kartą bankomatową lub kredytową.

    Tak, ale odniosłem wrażenie, że opisujesz coś innego.

  • 13. Data: 2017-12-31 16:20:00
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-31 o 08:29, cef pisze:

    > Obawiam się, że nie będzie opcji wyboru.

    Musi być i to na kasowniku, bo np. będziesz chciał kupić na raz 5
    biletów "normalnych" i 1 "ulgowy". Kartą możesz zapłacić ale na karcie
    nie masz możliwości wyboru jaka kwota ma być z niej ściągnięta.
    Dotychczas znane mi rozwiązania polegają na tym, iż kasownik ma kilka
    przycisków pod którymi są zakodowane konkretne bilety, jest wyświetlacz
    i przycisk na zasadzie (suma) zapłać.
    Olo.