  • 21. Data: 2020-01-14 16:00:14
    Temat: Re: Biedronka
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-01-13 14:58, Dawid Rutkowski pisze:

    > O, to też coś z rodzaju "tylko w mBąku takie rzeczy".
    > "Wyłączyć" pikacza w taki sposób, że bank nie autoryzuje transakcji zbliżeniowych -
    no to się trzeba postarać.
    > I jeszcze lepsze, że tylko w jednym rodzaju terminali to działa...
    > Materiał na reklamację.
    > Napiszesz?
    > Jak nie, to ja sobie tego "pikacza wyłączę" w mBąku i sprawdzę.
    > Tylko napisz, czy to MC z delfinkiem czy orkiestrowe?

    To nie mBąk ;) BOŚ. Nic nie wyłączali, tylko ja nie włączałem, gdy
    przysłali mi nową kartę i gdy ją aktywowałem w ichnim bankomacie
    wypłacając gotówiznę i potwierdzając nowoprzysłanym PIN-em z koperty.
    Tzn. gdy okazało się, że na tych terminalach Pekao nie działają
    płatności zbliżeniowe to zalogowałem się do systemu transakcyjnego banku
    i zauważyłem, że w ustawieniach karty jest taka opcja wyłączania
    transakcji zbliżeniowych. Wcześniej tego nie było. W każdym razie z
    innymi terminalami działa i jeśli by się coś niedobrego (tfu, tfu -
    odpukać) stało z kartą to jest dobry materiał na reklamację.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/