  • 11. Data: 2018-05-30 00:42:02
    Temat: Re: Bankowość bez podpisu?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 22:59, david pisze:

    > Jest bezpłatne. Odkąd je mam jeszcze nigdy nie zapłaciłem za prowadzenie konta,
    kartę czy przelew.

    Nie pisz bzdur.
    To, że dotąd nie zapłaciłeś, nie oznacza konta bezpłatnego.
    Bezpłatne jest wtedy, kiedy w tabeli opłat wszędzie widnieją zera i nic
    więcej.
    Nie jest bezpłatne, jeśli spełnienie jakichś warunków może zwolnić z
    opłat. Wtedy to jest konto płatne z możliwością uniknięcia opłat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-05-30 22:40:38
    Od: david <d...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 00:42:40 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie pisz bzdur.
    > To, że dotąd nie zapłaciłeś, nie oznacza konta bezpłatnego.

    Oznacza. Nie płacę za konto, kartę, przelewy, bankomaty. Dla mnie to konto bezpłatne.
    Tyle w temacie.

  • 13. Data: 2018-05-31 08:23:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 22:40, david pisze:

    > Oznacza. Nie płacę za konto, kartę, przelewy, bankomaty. Dla mnie to konto
    bezpłatne. Tyle w temacie.

    Możliwość zwolnienia z opłaty za płatne konto, nie oznacza że to płatne
    konto jest bezpłatne. Cały czas jest to płatne konto z możliwością
    uniknięcia opłat. I to wszystko.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2018-05-31 08:54:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > W BPH były czytniki linii papilarnych, ale nie wiem, czy do "wyższej
    > kultury" importowali to rozwiązanie.

    Nie. W Aliorze tego nie ma.

    --
    t0maszek