  • 1. Data: 2014-09-26 22:33:49
    Temat: BankSmart nie dziala
    Od: j...@t...pl

    Nie mozna zalogowac sie do SmartBanku. Myslalem, ze jest jakas informacja w
    komunikatach na stronie SmartBanku, ale do komunikatów tez nie mozna wejsc.

  • 2. Data: 2014-09-27 09:14:27
    Od: b...@g...com

    W aplikacji mobilnej jest info o przerwie technicznej w nocy z 27 na 28 września.

  • 3. Data: 2014-09-27 16:24:11
    Temat: Re: BankSmart nie dziala
    Od: j...@t...pl

    W dniu piątek, 26 września 2014 22:33:49 UTC+2 użytkownik j...@t...pl napisał:
    > Nie mozna zalogowac sie do SmartBanku. Myslalem, ze jest jakas informacja w
    komunikatach na stronie SmartBanku, ale do komunikatów tez nie mozna wejsc.

    Sprawa sie wyjasnila: SmartBank przestal dzialac z Opera (próba zalogowania konczy
    sie przejsciem na strone "zostales wylogowany z Banku Smart) mimo, ze wczesniej
    akceptowal te przegladarke.
    Przy uzyciu Mozilli loguje sie bez problemów.
    Pozostaje mi prosic SmartBank o wybaczenie niezamierzonego wykreowania "czarnego PR"
    - Leon J.