  • 11. Data: 2018-03-08 14:10:10
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p7rb03$mvj$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5aa10790$0$1001$6...@n...neostrada.pl
    >Zapewne masz rację... ;)
    >Przyznam Ci nawet rację co do części Twej wypowiedzi. ;)

    >Uważasz, że znaczek (czyli opłata) wiele wniesie?
    >- rezygnacji złożonej po zalogowaniu nie przyjmują
    >- stwierdzili w marmurze, że rezygnacji listownej
    > nie przyjmą, nie wiedząc, kto list rezygnacyjny
    > im dostarczy

    Na gebe to duzo rzeczy mozna stwierdzac, a tu trzeba na papierze :-)

    >IMO Twoje rozumowanie podąża jakimś takim tropem:
    >Mateusz Morawiecki pożąda pieniędzy:
    > - opłaty za brak dowodu osobistego

    A to nie wiem skad ten wniosek.

    > - opłaty za kartę bankową

    Odkd przestal byc prezesem, to chyba pozada, aby kazdy obywatel placil
    karta.

    > - opłaty za znaczek pocztowy
    > - podatków paliwowych
    > (paliwo potrzebne jest, aby dojechać do marmuru)

    Przeciez masz dojechac elektrycznym, tego MM pożąda :-)

    >Coś w tym jest, ;) ale dlaczego odnowienie dowodu jest bezpłatne?!!

    O widzisz.

    Po prawdzie - skoro dowod wszyscy maja, to platne czy bezplatne - i
    tak my za ten dowod placimy.

    >Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.
    >W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
    >można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
    >jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...
    >Natomiast w BZWBKKBSg (zgodnie z informacją, której mi udzielono
    >swego czasu w marmurze) nie można zlecać zamykania ani drogą
    >telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...

    No to dzwon i niech przysla kuriera.
    Mow ze jestes niepelnosprawny, i niech tylko sprobuja zadrzec :-)

    >IMO jaki pan, taki jego kram.
    >Mateusz Morawiecki przekroczył granicę, za którą rozpościera
    >się obłęd, oskarżając żydów o uskutecznianie holokaustu, ale
    >także wprowadził obłędne zasady w banku, którego był szefem.

    Ale juz ponad dwa lata kto inny szefuje.

    J.

  • 12. Data: 2018-03-08 15:26:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5aa13634$0$995$6...@n...neostrada.pl

    > Na gebe to duzo rzeczy mozna stwierdzac, a tu trzeba na papierze :-)

    Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
    ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

    > Przeciez masz dojechac elektrycznym, tego MM pożąda :-)

    Oficjalnie tak. Na razie koszty elektryzacji tych
    samochodów w Polsce chętnie pokrywają instytucje
    (miasta czy państwo) ale IMO niekoniecznie Morawiecki
    pożąda tego dotowania...

    > Po prawdzie - skoro dowod wszyscy maja, to platne czy bezplatne - i tak my za ten
    dowod placimy.

    Ale coś może być płatne lub płatne wielokrotnie.

    > No to dzwon i niech przysla kuriera.

    Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

    > Mow ze jestes niepelnosprawny, i niech tylko sprobuja zadrzec :-)

    Rozumiesz, że słowo 'niepełnosprawny' jest zarezerwowane
    do osób ze stosownym orzeczeniem i używanie takich słów
    w odniesieniu do rekonwalescentów niesie nieporozumienia?

    Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
    Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
    traktuje osoby niepełnosprawne?

    Ja popijam mleko, ale obawiam się, że Ty -- pijesz coś mocniejszego... ;)

    > Ale juz ponad dwa lata kto inny szefuje.

    Dwa lata to mało.
    Komunizmu w Polsce nie ma od kilkudziesięciu lat -- ale
    są tutaj nadal i komunistyczne nazwy ulic, i takież pomniki,
    i instytucje, i partie polityczne itd...

    Twoim zdaniem po odejściu Morawieckiego wymieniono cały personel banku? ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 13. Data: 2018-03-08 16:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5aa13634$0$995$6...@n...neostrada.pl

    >Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
    >ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

    A panienka ci _powiedziala_ "to trzeba osobiscie".

    Zainwestuj w znaczek i wyslij.

    >Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

    Przyjedzie, podsunie do podpisu, odjedzie.

    >Rozumiesz, że słowo 'niepełnosprawny' jest zarezerwowane
    >do osób ze stosownym orzeczeniem i używanie takich słów
    >w odniesieniu do rekonwalescentów niesie nieporozumienia?

    Aaa tam, napiszesz do RPO/RON, to sie nie bedzie pytal o orzeczenie,
    tylko najpierw sie banku spyta jak obsluguja orzeczonych :-)

    >Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
    >Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
    >traktuje osoby niepełnosprawne?

    A niech mu odpowiedza ze nie :-)

    >Dwa lata to mało.
    >Twoim zdaniem po odejściu Morawieckiego wymieniono cały personel
    >banku? ;)

    A to juz problem nowego szefa.

    J.

  • 14. Data: 2018-03-08 18:21:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5aa15016$0$1003$6...@n...neostrada.pl

    > A panienka ci _powiedziala_ "to trzeba osobiscie".

    Skąd wiesz, że była panienką?

    > Zainwestuj w znaczek i wyslij.

    > Przyjedzie, podsunie do podpisu, odjedzie.

    Pisałem Ci -- problemem jest korespondowanie, nie brak podpisu.

    > Aaa tam, napiszesz do RPO/RON, to sie nie bedzie pytal o orzeczenie, tylko najpierw
    sie banku spyta jak obsluguja orzeczonych :-)

    No cóż -- ja chcę rozwiązać problem, podczas gdy Ty masz inne plany. ;)

    -=-

    Ale poszedłem Twoją drogą:

    Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku - Obsługa
    klienta z dnia 08-03-2018 | CIF: 1001849372 | NIK: 36997389 |
    Pan WITOLD CISZEWSKI

    Wiadomość od Ciebie 8 marca 2018
    Szczegóły reklamacji: Obsługa klienta

    Treść reklamacji:

    Proszę o zaprzestanie wysyłania kart i wskazanie możliwości
    rozwiązania wszelkich umów, którymi jestem z Wami związany.
    Jeśli brak Państwu pieniędzy -- mogą Państwo wziąć kredyt
    bankowy u konkurencji lub zgłosić się do Pomocy Społecznej.
    Rabowanie klientów to zła droga...

    Forma odpowiedzi: Wiadomość w Poczcie w BZWBK24

    -=-

    Mam nadzieję, że jesteś zadowolony.

    -=-

    Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
    Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/morawiecki-pozy
    czyl-96-tysiecy-zlotych-ksiadz-domaga-sie-zwrotu-i-g
    rozi_1037126.html

    Najwyraźniej to dziwne zachowanie jest dziedziczne...

    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2018-03-08 22:09:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p7rb03$mvj$...@n...news.atman.pl

    Może nieco zły przykład.

    > przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budowle i domy''. ;) Lub

    + przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budynki i domy''. ;) Lub

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Budynek
    Budynek - szczególny rodzaj budowli lub jej część

    ale to ponoć ;) niezbyt dobra definicja.

    Może lepszym byłby jakiś taki przykład -- ,,pojazdy i samochody''.

  • 16. Data: 2018-03-09 10:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5aa15016$0$1003$6...@n...neostrada.pl
    >Skąd wiesz, że była panienką?

    Ty tak pisales ... albo mi sie pomylilo.

    > Zainwestuj w znaczek i wyslij.

    >Pisałem Ci -- problemem jest korespondowanie, nie brak podpisu.

    >No cóż -- ja chcę rozwiązać problem, podczas gdy Ty masz inne plany.
    >;)

    Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac
    :-)

    >Ale poszedłem Twoją drogą:
    > Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku -
    > Obsługa
    > klienta z dnia 08-03-2018 | CIF: 1001849372 | NIK:
    > 36997389 |

    A ty znowu to samo.
    List masz napisac. Papierowy.
    "niniejszym wypowiadam umowe karty platniczej nr ....".
    I podpis ojca.

    Koperta, znaczek, skrzynka i napisz co z tego wyniklo.

    >Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
    >Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

    To jest nieglupi pomysl, napisac do premiera.
    A poniewasz on ma Rzecnika d/s Osob Niepelnosprawnych, to moze sie
    zajac sprawa.

    Ale to dopiero jak bank zareaguje negatywnie na list.

    J.

  • 17. Data: 2018-03-09 13:50:47
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-03-08, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Dawid Rutkowski" f...@g...co
    >
    >: A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?
    >
    > Co to ST? Stary Testament? ;)

    System Transakcyjny.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2018-03-09 19:42:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5aa25204$0$31349$6...@n...neostrada.pl

    > Ty tak pisales ... albo mi sie pomylilo.

    Zdecyduj się.

    > Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac

    > A ty znowu to samo.
    > List masz napisac. Papierowy.

    Wyobraź sobie, że list, który kiedyś przyniosłem do marmuru
    na Pałacową też był papierowy. Istotną różnicę (pomiędzy
    tymi listami) stanowi znaczek.

    > "niniejszym wypowiadam umowe karty platniczej nr ....".

    Raczej -- wszelkie umowy...
    Co do numeru -- jak być może zauważyłeś, numer nie
    identyfikuje tej karty. Ani numer, ani nazwa...
    (teraz bank przysyła inne karty)

    > I podpis ojca.

    Już Ci pisałem wielokrotnie -- zaniesione
    przeze mnie pismo było podpisane.

    > Koperta, znaczek, skrzynka i napisz co z tego wyniklo.

    Stratą pieniędzy na znaczek, kopertę itd...

    > To jest nieglupi pomysl, napisac do premiera.

    Kornel Morawiecki jest premierem czego?

    > A poniewasz

    Nie wasz? Więc czyj? ;)
    JF -- wytrzeźwiej!!!

    > on ma Rzecnika d/s Osob Niepelnosprawnych,

    JF> Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac

    Myślałem naiwnie, że masz na myśli rzecznika banku/klientów...
    Ale Ty uparcie mieszasz niepełnosprawnych z BZWBKKBSg...

    > to moze sie zajac sprawa.

    > Ale to dopiero jak bank zareaguje negatywnie na list.

    Negatywnie? Nie obojętnie, lecz negatywnie?
    Obojętnie -- czyli umowy nie rozwiąże.
    Negatywnie?... Wyśle pAłkowików, którzy mnie pobiją?

    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2018-03-09 20:49:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > System Transakcyjny.

    Numer zgłoszenia: BZWBK/098416/17
    Szanowny Panie,

    odpowiadając na Pana zgłoszenie dotyczące karty do konta
    uprzejmie informuję, że nowa karta w miejsce zastrzeżonej
    wysłaliśmy automatycznie.

    Jest to zgodne z Zasadami wydawania i używania kart płatniczych
    naszego banku, rozdział X § 32. Jeżeli nie wyraża Pan chęci
    korzystania z karty to proszę o jej zastrzeżenie w dowolnym
    oddziale naszego banku.

    Z wyrazami szacunku

    Jeśli masz konkretny pomysł -- chętnie z nim zapoznam się.

    -=-

    Karty do konta
    Dopasowana Mastercard
    89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
    WITOLD CISZEWSKI
    xxxx xxxx xxxx 5419
    PLN
    Zastrzeżona

    Dopasowana Mastercard
    89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
    WITOLD CISZEWSKI
    xxxx xxxx xxxx 3392
    PLN
    Zastrzeżona

    Dopasowana Mastercard
    89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
    WITOLD CISZEWSKI
    xxxx xxxx xxxx 9118
    PLN
    Zastrzeżona

    Dopasowana Mastercard
    89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
    WITOLD CISZEWSKI
    xxxx xxxx xxxx 8891
    PLN
    Zastrzeżona

    MASTERCARD PAYBACK Omni
    89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
    WITOLD CISZEWSKI
    xxxx xxxx xxxx 5305
    PLN
    Zastrzeżona

    Teraz wysyłają Dopasowane.

    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2018-03-09 21:47:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aż przejrzałem ten dokument.
    W wersji obecnej, obowiązującej od 1 listopada 2017, nie ma rozdziału X (są tylko do
    IX). Parafraf 32 jest, ale dotyczy czego innego.
    Za to w rozdziale VII "Zakończenie umowy o kartę", paragraf 25, punkt 3, jest o
    możliwości wypowiedzenia umowy przez infolinię (ujęte jest to tak, jakby infolinia
    była również osobnym - i osobliwym - oddziałem).
    Ciekawe, czy tak bardzo zmienili ten dokument 10 dni po Twoim pytaniu? Miałbyś
    "szczęście".
    Chyba że Cię oszukali (ale musisz odszukać wersję obowiązującą 20.X.2017), wtedy
    reklamuj, na przeprosiny dają eleganckie zestawy piśmienne ;P

    A serio tyle tych kart widzisz w ST? Chyba że "maszynowo" zastrzegałeś. Mi
    zastrzeżona kredytówka żony znikła po miesiącu.