eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBKKB debetówek ciąg dalszy... › BZWBKKB debetówek ciąg dalszy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBKKB debetówek ciąg dalszy...
    Date: Wed, 11 Apr 2018 00:18:10 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 47
    Message-ID: <pajd78$7fl$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523398696 7669 83.151.39.26 (10 Apr 2018 22:18:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Apr 2018 22:18:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636221
    [ ukryj nagłówki ]

    Bank w sumie wystornował 3 (trzy) opłaty bez składania
    wyjaśnień w tej sprawie, zostawił 4 (cztery) opłaty
    i dolicza nadal odsetki.

    Złożył wyjaśnienie, mimo braku mojego pytania/zgłoszenia:

    Odpowiedź na reklamację BZWBK/031720/18

    Odpowiadając na Pana zgłoszenie uprzejmie informuje,
    że nie posiada Pan żadnej aktywnej karty w naszym banku.

    Odnosząc się do kwestii dotyczącej zamknięcia pozostałych
    posiadanych produktów informuję, że rachunki może Pana
    zamknąć poprzez złożenie stosownej dyspozycji w oddziale
    naszego banku bądź poprzez telefon oraz kanale video
    u Doradcy online w dni robocze od poniedziałku do piątku
    w godz. 8.00 do 18.00.

    Nie pamiętam, abym zgłaszał (po co pytać, skoro widać w WWW?) takie
    pytanie i nie widzę takowego pytania/zgłoszenia w ,,poczcie'' pod WWW...

    -=-

    03 kwietnia złozyłem taka reklamację:

    Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku - Obsługa klienta
    z dnia 03-04-2018 | CIF: 1001849372 | NIK: xxxxxxxxxxxx | Pan WITOLD CISZEWSKI

    Wiadomość od Ciebie 3 kwietnia 2018
    Szczegóły reklamacji: Obsługa klienta

    Treść reklamacji:
    Wystornowali Państwo 3 opłaty za nieaktywne debetówki, ale
    pobrali Państwo więcej takich opłat. Oczekuję wystornowania
    pozostałych...

    Forma odpowiedzi: Wiadomość w Poczcie w BZWBK24

    NIK zamieniłem na 'xxxxxxxxxxxx' -- to NIK do logowania zwany loginem.
    (nie jest tutaj istotny)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1