  • 1. Data: 2016-12-05 14:07:11
    Temat: BZWBK - I elixir przychodzący
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    O której godzinie?

    Stronki podają radośnie, że w przypadku tego banku jest to "8:00-18:00".

  • 2. Data: 2016-12-05 14:29:07
    Temat: Re: BZWBK - I elixir przychodzący
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >O której godzinie?
    >Stronki podają radośnie, że w przypadku tego banku jest to
    >"8:00-18:00".

    A to jest okreslone ?

    Sam KIR twierdzi, ze 1 sesja jest rozliczana 9:30-10:30, do 11:00 trwa
    "rozrachunek", od 11:00 zaczyna sie "wyjscie" ... teraz transmisja do
    banku i jego wewnetrzne ksiegowanie.

    Jak masz pecha i twoj przelew jest ostatni w kolejce, a kolejka byla
    dluga ... ciekawe jaki byl rekordowo dlugi czas ...

    Ogolnie to jednak ksieguja w tym dniu, a np kart debetowych to nie
    dotyczy, zawsze co najmniej 2 dni opoznienia.

    Zdazenia na sesje wychodzaca bym jednak nie gwarantowal (II do 12:15,
    III do 14:45).

    J.

  • 3. Data: 2016-12-05 14:30:05
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    http://www.money.pl/banki/elixir/
    lub
    https://www.banki.kir.pl/elixir/system-elixir
    lub infolinia banku

  • 4. Data: 2016-12-05 14:48:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jedyną gwarancję, jaką masz, to taka, że bank musi zaksięgować przelew w dniu, w
    którym go otrzyma. Zwykle robią to zaraz po sesji, ale zapewne nie zrobią tego wtedy,
    kiedy będzie to potrzebne ;P
    Plus jeszcze jedna sprawa - sprawdź z banku, z którego przelew wychodzi, do kiedy oni
    z kolei mają obowiązek zlecenie zrealizować - bo to wcale nie musi być tego samego
    dnia.

  • 5. Data: 2016-12-05 15:10:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> r...@4...com

    : Stronki podają radośnie, że w przypadku tego banku jest to "8:00-18:00".

    Minutowa dokładność -- to lubię.

    https://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/sesje-przelewo
    w-dla-klientow-detalicznych.html mBank

    Czy inne banki też ujawniają? Szukanie Googlami niekoniecznie daje dobre efekty.

  • 6. Data: 2016-12-05 16:02:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Dec 2016 14:29:07 +0100, w <58456ba5$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > A to jest okreslone ?

    Tak, banki podają, w których godzinach księgują przelewy.
    Oprócz BZWBK -- który podaje, że zaksięguje sobie między 8 a 18...

    Chodziło mi o praktykę.

  • 7. Data: 2016-12-05 16:03:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Dec 2016 05:48:00 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Plus jeszcze jedna sprawa - sprawdź z banku, z którego przelew wychodzi, do kiedy
    oni z kolei mają obowiązek zlecenie zrealizować - bo to wcale nie musi być tego
    samego dnia.

    Już sprawdziłem -- z mBanku wyjdzie jutro, bo deadline jest o 13:25.

  • 8. Data: 2016-12-06 04:17:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Dec 2016 16:02:52 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 5 Dec 2016 14:29:07 +0100, w <58456ba5$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Tak, banki podają, w których godzinach księgują przelewy.

    I to jest jakis konkretny czas, czy w przypadku paczki z Elixiru
    blizej nieokreslony okres ?

    > Oprócz BZWBK -- który podaje, że zaksięguje sobie między 8 a 18...

    Moze ma to znaczyc, ze przyjmuje przez caly dzien roboczy, ale nie
    przez noc ? :-)
    Oczywiscie zwyklego elixiru to nie dotyczy.

    > Chodziło mi o praktykę.

    No coz, masz okazje sie dowiedziec, od 10:45 sprawdzac konto :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-12-06 10:10:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Dec 2016 04:17:38 +0100, w <xz5q654y4zr$.ltr8r5bf0wgr$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I to jest jakis konkretny czas, czy w przypadku paczki z Elixiru
    > blizej nieokreslony okres ?

    Z reguły podają zakres typu -- I sesja przych. - między 11:30 a 12:00.

    > No coz, masz okazje sie dowiedziec, od 10:45 sprawdzac konto :-)

    Konto ma ktoś inny.

  • 10. Data: 2016-12-06 19:14:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o23sfv$sn6$...@n...news.atman.pl

    > https://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/sesje-przelewo
    w-dla-klientow-detalicznych.html mBank

    > Czy inne banki też ujawniają? Szukanie Googlami niekoniecznie daje dobre efekty.

    http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/sesyje.htm
    http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/#moje <-- bezpośrednio pod Qrsem dolara

    Mogę uzupełnić -- o inne banki lub o ikonki...
    Ale nie mam ochoty na szukanie linków. :)