  • 1. Data: 2002-10-06 12:51:35
    Temat: BZ WBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    uffff - kiedy dziady oplaca te faktury czy cokolwiek zrobia. Za diabla sie
    nie moge zalogowac przez te nowe adresy.

    Co ciekawe - ilosc klientow internetpowego kanalu w WBKu jest bardzo duza i
    jakos nikt nie narzeka, a to co sie dzieje, to jakas porazka...

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-06 13:35:50
    Temat: Re: BZ WBK
    Od: "Mariusz Ru" <m...@p...pl>

> [...]
    >
    > Co ciekawe - ilosc klientow internetpowego kanalu w WBKu jest bardzo
    > duza i jakos nikt nie narzeka, a to co sie dzieje, to jakas porazka...

    Zdrowo szwankuje od kilku dni :( Prosze o dopisanie mnie do listy
    narzekajacych :) Podwojnie bo mam ror i konto firmowe. Cuda sie dzieja w
    tym banku np. pojawianie sie wplywow w sobote, ktore (czysto teoretycznie)
    wyplacic w bankomacie mozna dopiero w poniedzialek dot. (konta firmowego)

    Mariusz Ru

  • 3. Data: 2002-10-06 17:21:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:
    > uffff - kiedy dziady oplaca te faktury czy cokolwiek zrobia. Za
    > diabla sie nie moge zalogowac przez te nowe adresy.

    wpisz sobie w \Windows\hosts
    213.25.145.252 www1.centrum24.pl

    i loguj sie jak normalnie, czyli:

    https://www1.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?ty
    p=13&LANG=pl

  • 4. Data: 2002-10-06 17:57:31
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Dnia 02-10-06 14:51, Użytkownik AMRA napisał:
> [...]
    >
    > Co ciekawe - ilosc klientow internetpowego kanalu w WBKu jest bardzo duza i
    > jakos nikt nie narzeka, a to co sie dzieje, to jakas porazka...

    Aż musiałem to sam sprawdzić, działa tak jak dawniej, wg starych
    adresów, w miarę szybko - lączę się przez TPSA w W-wie, może już zrobili

    andy