  • 1. Data: 2002-01-03 11:32:25
    Temat: BSK Online vs. Java 2
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Czy ktoś zauważył, że BSKOnline nie obsługuje standardu Java 2 ?
    Nie uruchamia się applet logowania :-(
    Pod MSIE6.0 działał bez zarzutu do czasu zainstalowania pakietu JDK 1.3 ze
    strony SUN-a.
    Pomogło wyłączenie w opcjach internetowych:
    Use Java 2 v.1.3.1_02 for <applet>

    Oczywiście BSKOnline dalej nie obsługuje Netscape'a 6.2 ...
    Jak to napisali w FAQ, "będzie obsługiwał po ustabilizowaniu standardu" :-)
    BSK dowala nowe prowizje, ale żeby poprawiał swoje produkty ...

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-01-03 21:47:55
    Temat: Re: BSK Online vs. Java 2
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@k...KILLSPAM.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C344149.60503@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...

    ________
    > Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    > Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

    Ja też mam ciągłe problemy z BSK.
    Konia z rzędem temu, kto się zaloguje do serwisu BSKOnLine za pierwszym
    razem. U mnie zwykle "zawisa" po podaniu hasła. Szybkość ich łączy też
    pozostawia wieeeeele do życzenia. Dzięki Bogu, że za usługę się nie płaci,
    ale przelewy realizować trochę strach. ;-))

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 3. Data: 2002-01-04 07:32:08
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    > Konia z rzędem temu, kto się zaloguje do serwisu BSKOnLine za pierwszym
    > razem.

    Dawaj tego konia, ja zawsze loguje się za 1 razem :))
    pzdr MAriusz

  • 4. Data: 2002-01-04 19:06:39
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Szczęściarz. Ja jestem pewien swojego łącza (2 Mb), więc to gdzieś dalej
    leży problem.

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl
    ICQ: #45256072

  • 5. Data: 2002-01-04 21:56:47
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 03 sty 2002 at 21:47 GMT,
    Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl> napisał(a):
> [...]
    > pozostawia wieeeeele do życzenia. Dzięki Bogu, że za usługę się nie płaci,
    > ale przelewy realizować trochę strach. ;-))

    Przez polpak sie często buraczyło, via telbank bez zadnych problemów

    Jurek