  • 1. Data: 2016-09-28 12:19:49
    Temat: BPH zmiany w regulaminach
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Od dnia 18 listopada 2016 r. zmianie ulegają regulaminy:
    1. Regulamin rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych i rachunków
    oszczędnościowych dla Klientów Indywidualnych Banku BPH S.A.,
    2. Regulamin płatniczych kart debetowych Banku BPH S.A. dla Klientów
    Indywidualnych,

    Wprowadzone zmiany związane są z:
    * wejściem w życie ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym
    Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz
    przymusowej restrukturyzacji (Dz. U. z 2016 r. poz. 996) uchylającej
    ustawę z dnia 14 grudnia 1994 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym (Dz.
    U. z 2014 r. poz. 1866, z późn. zm.),
    * nowelizacją Kodeksu cywilnego w zakresie przepisów o odsetkach za
    opóźnienie,
    * doprecyzowaniem zapisów dotyczących zasad składania reklamacji oraz
    rozstrzygania sporów,
    * doprecyzowaniem zapisów dotyczących przewalutowania transakcji
    dokonanych kartą debetową,
    * doprecyzowaniem zapisów dotyczących sposobu autoryzacji transakcji
    dokonanych kartą debetową,
    * decyzją Międzynarodowej organizacji płatniczej o zaprzestaniu
    obsługi kart NFC (tj. kart zainstalowanych w Telefonie NFC Klienta w
    postaci zaszyfrowanych danych na Kartach SIM NFC),
    * wejściem w życie ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie
    ustawy - Prawo bankowe oraz niektórych innych ustaw (tzw. ustawy o
    rachunkach uśpionych), zwanej dalej "Ustawą", wprowadzającej obowiązki
    informacyjne dotyczące dyspozycji wkładem na wypadek śmierci oraz
    zapisy regulujące okoliczności rozwiązania i wygaśnięcia umowy
    rachunku bankowego w związku ze śmiercią lub brakiem aktywności
    posiadacza rachunku.
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-09-29 20:33:58
    Temat: Re: BPH zmiany w regulaminach
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 28.09.2016 o 12:19, WAM pisze:
> [...]
    > oszczędnościowych dla Klientów Indywidualnych Banku BPH S.A.,
    > 2. Regulamin płatniczych kart debetowych Banku BPH S.A. dla Klientów

    A co to ma za znaczenie jeśli w IV kwartale 2016 roku BPH SA (dokładny
    termin jeszcze nie znany) BPH SA będzie prowadziło tylko rachunki
    kredytów hipotecznych. Wszystkie pozostałe przejdą do Aliora.

  • 3. Data: 2016-09-30 07:45:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Sep 2016 20:33:58 +0200, jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote:

    >A co to ma za znaczenie jeśli w IV kwartale 2016 roku BPH SA (dokładny
    >termin jeszcze nie znany) BPH SA będzie prowadziło tylko rachunki
    >kredytów hipotecznych. Wszystkie pozostałe przejdą do Aliora.
    A pewnie takie że musieli dostosować regulamin w związku z jakąś
    ustawą i nie było w tej ustawie wyjątku "nie dotyczy banków
    przejmowanych przez Alior" a termin był narzucony.

    A skoro do Aliora to znów będe musiał uciekać przez Aliora opłatami,
    ale może to i dobrze bo zasiedziałem się w tym BPH po skonsumowaniu
    wisienek a służy mi tylko do przyjmowania przelewów i 4 płatności
    miesięcznie po 5 zł w mobilet żeby karta "do bankomatu" była darmowa
    :)

    WAM