  • 1. Data: 2015-10-06 08:44:25
    Temat: BPH - rozliczenie Pieniadze Cie Lubia
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    czy ktoś otrzymał już rozliczenie promocji Pieniądze Cię Lubią w BPH za
    wrzesień? Jakoś normalnie przychodziło to w pierwszych dniach miesiąca.
    Tymczasem mamy już 6-ty i nadal nic. Czyżby pracownik BPH, który ogarnia
    system, przebywa obecnie na urlopie?

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2015-10-06 09:35:56
    Temat: Re: BPH - rozliczenie Pieniadze Cie Lubia
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2015-10-06 o 08:44, janek z pola pisze:
> [...]
    > wrzesień? Jakoś normalnie przychodziło to w pierwszych dniach miesiąca.
    > Tymczasem mamy już 6-ty i nadal nic. Czyżby pracownik BPH, który ogarnia

    Poczytaj regulamin:
    "3. Nagroda Premiowa zostanie przekazana na Rachunek Posiadacza do końca
    miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym
    zostały dokonane i zaksięgowane Transakcje."

    Bolek

  • 3. Data: 2015-10-06 09:55:39
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 października 2015 08:44:32 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> [...]
    > wrzesień? Jakoś normalnie przychodziło to w pierwszych dniach miesiąca.
    > Tymczasem mamy już 6-ty i nadal nic. Czyżby pracownik BPH, który ogarnia

    Na razie 2x nic :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2015-10-06 16:25:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 06 Oct 2015 08:44:25 +0200, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >czy ktoś otrzymał już rozliczenie promocji Pieniądze Cię Lubią w BPH za
    >wrzesień? Jakoś normalnie przychodziło to w pierwszych dniach miesiąca.
    Potwierdzam że też nie otrzymałem.
    BTW: Jak już wypłacą to zobaczymy na ile mnie "oszukali". Zrobiłem
    zakup polisy kartą za >1700 zł w dn. 25.09 a rozliczyli go dopiero
    01.10. Inne zakupy zrobione później niż ta polisa zdążyli rozliczyć we
    wrześniu (zazwyczaj po 2 dniach wszystko księgują) a z tym wygląda
    jakby celowo zwlekali i długo wisiała w blokadach.

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 5. Data: 2015-10-06 20:01:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 8...@g...co

> [...]
    > wrzesień? Jakoś normalnie przychodziło to w pierwszych dniach miesiąca.
    > Tymczasem mamy już 6-ty i nadal nic. Czyżby pracownik BPH, który ogarnia

    : Na razie 2x nic :(

    Może choć teraz dowiem się, czy BPH zwracał tylko za
    zakupy, czy także za keszbeki realne bądź orle_nowe.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-10-06 22:13:01
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

> [...]
    > wrześniu (zazwyczaj po 2 dniach wszystko księgują) a z tym wygląda
    > jakby celowo zwlekali i długo wisiała w blokadach.

    W poprzednich miesiącach miałem tak, że operacje wykonane pod koniec
    miesiąca, ale rozliczone dopiero w kolejnym miesiącu, liczyły się na miesiąc
    wykonania operacji. Śmieszne to dosyć, bo generuje bankowi dodatkowej pracy
    z ewentualnym obliczaniem zwrotu nagrody za blokady, które się jednak nie
    rozliczyły (albo się rozliczyły w innej kwocie). Ale widać, że co bank to
    obyczaj.

    Sprawdziłem teraz i nadal brak operacji.

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2015-10-10 20:32:28
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    Dziś już 10.10 a pieniądze mnie nie lubią i nie wrociły za wrzesień
    czekamy dalej

  • 8. Data: 2015-10-12 08:18:36
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 10 października 2015 20:32:32 UTC+2 użytkownik PiotrF napisał:
    > Dziś już 10.10 a pieniądze mnie nie lubią i nie wrociły za wrzesień
    > czekamy dalej

    Maja czas do konca miesiaca.
    Cierpliwosci

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2015-10-12 10:33:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiotrF" 561959be$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Dziś już 10.10 a pieniądze mnie nie lubią i nie wrociły za wrzesień
    > czekamy dalej

    Pieniądze czekają na Twoją odpowiedź? ;)

    Czy realne keszbeki są zaliczane tak, jak wydatki?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-10-12 10:56:42