  • 1. Data: 2016-05-03 07:36:52
    Temat: BGZ Optima - odsetki
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Sposob naliczania odsetek w nowym systemie staje sie coraz ciekawszy.
    Odsetki naliczono w nocy z 2 ma 3 maja, z data 2 maja i w kwocie za okres
    od 1 kwietnia do 1 maja wlacznie.

  • 2. Data: 2016-05-03 21:05:58
    Temat: Re: BGZ Optima - odsetki
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-05-03 o 07:36, jureq pisze:
    > Sposob naliczania odsetek w nowym systemie staje sie coraz ciekawszy.
    > Odsetki naliczono w nocy z 2 ma 3 maja, z data 2 maja i w kwocie za okres
    > od 1 kwietnia do 1 maja wlacznie.

    Pewnie informatycy wyjechali na majówke - LOL

    Pozdro

  • 3. Data: 2016-05-04 03:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 03 May 2016 05:36:52 GMT, jureq napisał(a):
    > Sposob naliczania odsetek w nowym systemie staje sie coraz ciekawszy.
    > Odsetki naliczono w nocy z 2 ma 3 maja, z data 2 maja i w kwocie za okres
    > od 1 kwietnia do 1 maja wlacznie.

    Ale czy to nie jest prawidlowo ?

    Mnie tam smiesza inne banki, ktore naliczaja operacje w przyszlosci.

    J.