  • 1. Data: 2015-11-27 09:36:00
    Temat: BGŻ Optima
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dla tych mają tam jeszcze konto oszczędnościowe.
    Odnowienie promocji na nowe środki. Nadal 2,8%. Od dziś do 5 lutego.
    "Nowość" środków według stanu na koniec dnia 20.11.

  • 2. Data: 2015-11-27 09:49:39
    Temat: Re: BGŻ Optima
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:36, jureq pisze:
    > Dla tych mają tam jeszcze konto oszczędnościowe.
    > Odnowienie promocji na nowe środki. Nadal 2,8%. Od dziś do 5 lutego.
    > "Nowość" środków według stanu na koniec dnia 20.11.

    Ja ostatnio miałem u nich zero, bo się nie łapałem. Wylałem wtedy kasę w
    ostatnim dniu, a cwaniaki teraz wyznaczają wcześniej "stan na dzień".
    To teraz czasem coś tam przeleję.

  • 3. Data: 2015-11-27 16:35:34
    Od: art3k <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:36, jureq pisze:
    > Dla tych mają tam jeszcze konto oszczędnościowe.
    > Odnowienie promocji na nowe środki. Nadal 2,8%. Od dziś do 5 lutego.
    > "Nowość" środków według stanu na koniec dnia 20.11.

    ho, ho, a ja akurat 19-go zabrałem resztkę, która tam została. aktualny
    stan 37 groszy ;)
    nie, żebym miał ochotę wracać. no, może na chwilę, jak się lokaty w
    innych bankach pokończą.

    --
    art3k