  • 1. Data: 2018-01-04 00:39:23
    Temat: Archiwalne regulaminy mplan
    Od: "k...@o...pl" <k...@g...com>

    Drodzy Forumowicze,

    Poszukuję archiwalnych regulaminów mbanku "Regulamin udzielania kredytów i pożyczek
    hipotecznych dla osób fizycznych w ramach mPlanów" obowiązujących od 2004-06-20 do
    2008-01-08.
    Czy ktoś z Was dysponuje może takimi dokumentami ?

    Pozdrawiam
    KoH

  • 2. Data: 2018-01-04 01:24:10
    Temat: Re: Archiwalne regulaminy mplan
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "k...@o...pl" <k...@g...com> writes:

> [...]
    2008-01-08.
    > Czy ktoś z Was dysponuje może takimi dokumentami ?

    Mam w postaci papierowej (do kredytu w PLN z lipca
    2006). Zainteresowany skanem?
    KJ
    A good scapegoat is hard to find.
    A guilty conscience is the mother of invention.
    -- Carolyn Wells

  • 3. Data: 2018-01-04 02:18:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    pożyczek hipotecznych dla osób fizycznych w ramach mPlanów" obowiązujących od
    2004-06-20 do 2008-01-08.

    > Mam w postaci papierowej (do kredytu w PLN z lipca
    > 2006). Zainteresowany skanem?

    Wróć. To co mam to są regulaminy MultiPlanów.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Automobile, n.:

  • 4. Data: 2018-01-04 07:17:41
    Od: greg

    W dniu 04.01.2018 o 00:39, k...@o...pl pisze:
> [...]
    2008-01-08.
    > Czy ktoś z Was dysponuje może takimi dokumentami ?

    Regulamin skopiowany do OpenOffice ze strony mBanku
    2006-10-19-mplan---regulamin.pdf
    https://ufile.io/ozbkf

    Regulamin wydrukowany do pliku ze strony mBanku
    2006-10-31-mplan---regulamin.pdf
    https://ufile.io/l8e0p

    pliki można pobrać przez 30 dni

    --
    greg

  • 5. Data: 2018-01-08 08:40:44
    Od: "k...@o...pl" <k...@g...com>

    pożyczek hipotecznych dla osób fizycznych w ramach mPlanów" obowiązujących od
    2004-06-20 do 2008-01-08.

    > Wróć. To co mam to są regulaminy MultiPlanów.
    > KJ

    Dzięki za sprawdzenie.
    KoH

  • 6. Data: 2018-01-08 08:42:44
    Od: "k...@o...pl" <k...@g...com>

> [...]
    > 2006-10-19-mplan---regulamin.pdf
    > https://ufile.io/ozbkf
    >
    > Regulamin wydrukowany do pliku ze strony mBanku

    Dzięki Greg