  • 1. Data: 2019-11-07 18:05:28
    Temat: Aplikacja mobilnej bankowości
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Zainstalowałem na telefonie apkę bankowości mobilnej pobraną przez
    stronę Aliora, bo mam tam konto. Kiedy chciałem zainstalować analogiczną
    apkę Millenium (bo tam też mam konto), play sklep daje komunikat że apka
    już jest zainstalowana. Wyglada na to że to jest ta sama apka tylko
    prekonfigurowana w procesie pobierania. No i jak mam się zalogować do
    Millenium skoro apka chce mnie logować do Aliora? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-07 18:22:07
    Temat: Re: Aplikacja mobilnej bankowości
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Zainstalowałem na telefonie apkę bankowości mobilnej pobraną przez
    > stronę Aliora, bo mam tam konto.

    Uuuu... Nie z GP sie znaczy...

    > Kiedy chciałem zainstalować analogiczną
    > apkę Millenium (bo tam też mam konto), play sklep

    Czyli 1000 nie oferuje przez swoja stronę apki, tylko przez GP

    > No i jak mam się zalogować do Millenium

    Wywal Alior (lewy zresztą), i zainstaluj apke z GP dla Mille

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-11-07 18:48:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 18:22:07 +0100, 'TomN' napisał(a):

    > Wywal Alior (lewy zresztą), i zainstaluj apke z GP dla Mille

    No to stracę możliwość logowania się do Aliora :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-11-07 18:49:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 18:22:07 +0100, 'TomN' napisał(a):

    > Wywal Alior (lewy zresztą), i zainstaluj apke z GP dla Mille

    No to stracę możliwość logowania się do Aliora. Co, muszę mieć oddzielny
    telefon do każdego banku? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-11-07 19:58:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Apka ze strony aliora" instaluje się ze sklepu play.

    A może ją odinstaluj i sprawdź, czy będzie można milka zainstalować.
    Bo może milka naprawdę już masz, a nawet o tym nie wiesz ;)

    Mi apka aliora nawet nie pokazuje się w sklepie (ale na "stronie sklepu" jest).
    Choć kto wie, może to dlatego, że mam apki milka i kantoru aliora.

  • 6. Data: 2019-11-07 21:02:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 10:58:27 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > "Apka ze strony aliora" instaluje się ze sklepu play.
    >
    > A może ją odinstaluj i sprawdź, czy będzie można milka zainstalować.
    > Bo może milka naprawdę już masz, a nawet o tym nie wiesz ;)
    No nie ma milka, jako żywo :) A przynajmniej ikony.

    > Mi apka aliora nawet nie pokazuje się w sklepie (ale na "stronie sklepu" jest).
    > Choć kto wie, może to dlatego, że mam apki milka i kantoru aliora.

    No, jakimś psim swędem w kolejnym podejściu zainstalowałem obie. Za mało
    mam wprawy w operowaniu andkiem z komóry :) Dzięki za wsparcie.
    --
    Jacek
    I hate haters.