    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Aplikacja mobilnej bankowości
    Date: Thu, 7 Nov 2019 18:05:28 +0100

    Zainstalowałem na telefonie apkę bankowości mobilnej pobraną przez
    stronę Aliora, bo mam tam konto. Kiedy chciałem zainstalować analogiczną
    apkę Millenium (bo tam też mam konto), play sklep daje komunikat że apka
    już jest zainstalowana. Wyglada na to że to jest ta sama apka tylko
    prekonfigurowana w procesie pobierania. No i jak mam się zalogować do
    Millenium skoro apka chce mnie logować do Aliora? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.