  • Data: 2019-04-04 08:14:38
    Temat: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Po paru tygodniach wymuszonego korzystania z nowej bankowości internetowej Aliora mam
    poważne przemyślenia nt. jakości. Jak na system bankowy -ŻENADA, zero zapewnienia
    podstawowej niezawodności.. co chwila jakiś bug. Strach korzystać. Ja, zwykły
    uzyszkodnik, znalazłem:
    - wysyłanie lub pokazywanie błędnego miesiąca przy przelewie podatkowym z koszyka :-0
    (nie wiem czy tylko źle pokazywał, czy wysłałby do US przelew błędnie, ale nie
    zamierzam sprawdzać potencjalnie reakcji Urzędu)
    - informacje, że przelew zlecony na dziś pójdzie następnego dnia w południe
    (poszedł dziś)
    - brak możliwości kasowania przelewów z koszyka.

    Interfejs też nie powala, przykładowo małe jednolinijkowe pole tytułu przelewu lub
    konieczność wklikania się w opcje by zmienić datę przelewu nie świadczą o jakości
    speców od ,,user experience".

    JK