  • 1. Data: 2016-04-09 02:06:01
    Temat: Ale mam farta... :( ZUS i ePłatnik...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ze względu na konieczność wdrożenia kolejnych funkcjonalności,
    związanych z realizacją dodatkowych zadań zleconych ZUS, portal
    PUE (pue.zus.pl) będzie niedostępny 8 kwietnia 2016 od godziny
    18:00 do 9 kwietnia do 9:00. Serdecznie prosimy użytkowników
    PUE o realizację swoich indywidualnych spraw za pośrednictwem
    PUE poza godzinami prac wdrożeniowych.Za powstałe utrudnienia
    przepraszamy.Kontakt

    800 milionów rocznie -- ale 500+ kładzie na łopatki...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-04-09 19:19:55
    Temat: Re: Ale mam farta... :( ZUS i ePłatnik...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ne9hl2$4e4$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > przepraszamy.Kontakt

    > 800 milionów rocznie -- ale 500+ kładzie na łopatki...

    Pierwszym etapem rejestracji nowego profilu na Nowym Portalu Informacyjnym
    ZUS
    jest zapoznanie się z regulaminem. Przeczytaj uważnie poniższy regulamin.
    Jeżeli
    zgadzasz się z wszystkimi jego postanowieniami oraz wyrażasz zgodę ma
    przetwarzanie
    Twoich danych, zaznacz stosowne pola i kliknij przycisk Załóż profil.

    Mogę oczywiście nie zgodzić się. :)
    Mam takie prawo!!!
    Niezgoda rzecz jasna jest równoważna
    z wyjazdem poza teren łupieskie ZUS, czyli wyjazd z RP...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-04-10 00:31:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > przepraszamy.Kontakt

    > 800 milionów rocznie -- ale 500+ kładzie na łopatki...

    2 płatników poszło jak z płatka...
    W tych nic nie uległo zmianie...
    Przyszła pora na trzeciego...
    U tego jest inaczej niż miesiąc temu...

    DRA, RCA, RSA...

    Już jest komplet, ale... Nagle i niespodziewanie doszło do rozmnożenia -- z 3 (DRA,
    RCA, RSA) jest 6... Myślę sobie, któreś trzeba skasować... Ale które?... Przed
    zapisem weryfikowałem, więc wywalę (jeden po drugim) te, które nie przeszły
    weryfikacji... Zlecam kasowanie, mam pytanie potwierdzające... I -- nie ma nic...

    No, i trzeba powtórzyć...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-04-11 01:28:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nebe1r$m0l$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Mam takie prawo!!!
    > Niezgoda rzecz jasna jest równoważna
    > z wyjazdem poza teren łupieskie ZUS, czyli wyjazd z RP...

    Ale jednorazowe wyrażenie zgody nie starczy...
    Trzeba powtórzyć przy kolejnej próbie wejścia...
    Ciekawe, czy teraz trzeba kolejny raz wrazić zgody na miłość ZUSu...

    Kolejne przeglądarki startują do obsługi PUE...
    Co krok -- udoskonalenie...

    Być może kolejna przeglądarka -- kolejne zgody, ale już nie chcę sprawdzać...

    Gdy ktoś wysyła pierdóły tylko za siebie -- OK, ale co wówczas,
    gdy ktoś śle w czyimś imieniu, jako Biuro Rachunkowe? Ma
    poświadczenia z własnym nazwiskiem... Na szczęście są i jakieś
    unikalne numery identyfikacyjne, ale numer to numer... Jak
    w razie czego udowodnić, że poświadczenie z numerem dotyczy
    deklaracji tej czy innej osoby?!

    OHO!!!! Chroma ocknęła się!!!!
    Jest prośba o zgody!!!!!

    Ale Opera mydlana z dawnych lat (któraś z wcześniejszych
    wersji) przełazi przez owe zgody bez pytania...

    3 różne Opery, 2 różne Chrome, 1 IE... W7S i WXP...

    - Jeden storczyk nie przeżył przesadzania...
    - Drugiego chciałem zasuszyć na śmierć -- ale bydle oporne jest!!!
    Wreszcie dziś zalałem go wodą po wielu tygodniach suszenia na kaloryferze...
    - Zerowego storczyka wywaliłem żywego...

    Taki los czeka/spotyka to, co nie kwitnie!!!

    ZUS latami (; nakłaniał dobrocią ;) przygłupów do:

    - kupowania komputerów z Win pod Płatnika
    - instalowania płatnych certyfikatów itp. pierdół
    - utrzymywania informatyków pokładowych zdolnych do obsługi Płatnika...
    - płacenia makabrycznych składek na utrzymanie ,,systemu informatycznego''

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    Postscriptum: Wracając do białostockich biegłych sądowych...

    -- Czy włada pani językiem angielskim?
    -- Tak. Władam biegle!
    -- Jak zatem po angielsku zabrzmi 'Uwaga!'?
    -- Izwinitie...

    Żart z ziemianki (z innego postu) brzmiał nieco ;) inaczej.

    Jest II wojna światowa...
    W ziemiance siedzą Ruskie i trzęsą się ze strachu...
    W pewnym momencie ktoś wali do ,,drzwi''...

    -- Kto etam?
    -- Partyzanty!
    -- A skolko was?
    -- Zwanzig!

    Wiem, że nie 'uwaga', ale 'przepraszam' w sensie 'proszę o uwagę',
    'Entschuldigung', ale kawały dziecięce niekoniecznie są zgodne
    z prawidłami...

    Zamiast 'Zwanzig' było coś, co brzmiało 'cwanzisz'... Itd... ;)

    Gdybyż dzieci z tamtych lat dysponowały dzisiejszymi zabawkami...
    Komórkami, netem z VM, :) GPSem+innymi...

    [a tak... tylko: trójnitrotoluen czy pochodne...
    piorunian rtęci... nawozy ;) azotowe...
    spylone alluminium... nadmanganian potasu... kcioczy ;) itp... KClO3]

    I z mowy historyka. Bazylego Białokoza:

    pożyjom, uwidiem

    Ze słuchu... Ale chyba jakoś tak mówił, ale to nie koniec żartu...

    Pożyjom, uwidiem -- jak mówią Francuzi. :)

    Ciekawe, czy wiedział, że to Francuzi z białoruskiego Witebska... ;)