  • 11. Data: 2004-06-03 20:16:17
    Temat: Re: 6-cyfrowe kody PIN w krajach UE
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Co za różnica ile cyfr będzie miał PIN skor i tak wystarczy jeden podpis,
    aby móc sfobodnie korzystać z czyjejś karty. Dzisaj pierwszy raz mi się
    zdarzyło, aby pani w sklepie porównała mój podpis na rachunku z tym na
    karcie, a już chciałem wklepywac PIN to takiego małego kalkulatorka
    podłaczonego to terminala. Gdyby za każdymrazem gdy się pąłci karta trzeba
    było sprawdzac PIN to większa ilośc cyfr miała by sens, a tak kartajest
    najsłabszym ogniwem w całym systemi bankowym.