  • 11. Data: 2015-03-05 18:05:05
    Temat: Re: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: p...@g...com

    Witam a ma Pan jakiś pomysł na tych oszustów bo nie może być tak ze oni nas i
    następnych oszukują i nic z tym nie można zrobić musi być jakiś sposób jak straciłem
    cały majątek i nie mogę się zebrać do kupy ,jestem strzępkiem nerwów i wpadłem a
    czarną rozpacz pozdrawiam i czekam na jakąkolwiek reakcję bo powinniśmy się jakoś
    wspólnie wspierać w jedności silą może
    razem cos uda sie zrobić ?

  • 12. Data: 2015-03-08 09:53:28
    Od: p...@g...com

    Witam jak się skontaktować z tymi klientami lub z adwokatem w tym temacie bo także
    zostałem oszukamy przez w,w firmę pozdrawiam dziękując za odzew

  • 13. Data: 2015-05-19 20:56:05
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 01:29:31 UTC+1 użytkownik Jurek Zinczuk napisał:
    > Klienci z Warszawy, Legionowa i Gdańska oszukani w platformie inwestycyjnej
    markets.com/pl podjęli decyzję o zgłoszeniu do prokuratury podejrzenia popełnienia
    przestępstwa przez reprezentantów i dyrektorów firmy inwestycyjnej Safecap
    Investments Ltd prowadzącej oddział w Warszawie ( Al. Jerozolimskie 96 (budynek
    Equator II, VIII piętro ), tel. 0 22 100-69-00), notyfikowanej w KNF jako firma
    działająca w Polsce bez otwierania oddziału oraz nadzorowanej przez Cypryjską Komisję
    Papierów Wartościowych. Postępowanie wyjaśniające od stycznia 2013r. prowadzi Wydz.
    VI ds. Przestępstw Gospodarczych Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

    > Zarządzający pieniędzmi klientów pośrednik finansowy Marcin P. (przypadkowa
    zbieżność) w okresie kilkunastu miesięcy pozbawił "swoich" klientów 70% depozytów na
    łączną kwotę ponad pół miliona zł. Fakt ten ukrywał przed klientami przez ponad rok.
    Niemal połowa kwoty została potrącona przez platformę w postaci opłat, zaś na sumę
    ok. 50 tys.zł złożyły się comiesięczne honoraria Marcina P. wypłacane mu przez
    Safecap z pieniędzy klientów niezależnie od tego czy wykonywane czynności przynosiły
    dochód czy stratę. Zarówno Marcin P. jak i dyrektorzy firmy zataili przed
    poszkodowanymi klientami fakt wzajemnych powiązań biznesowych i związany z tym faktem
    konflikt interesów, którego ujawnienie było obowiązkiem Marcina P. i firmy
    inwestycyjnej Safecap. Klienci zażądali zwrotu depozytów, lecz firma odrzuciła
    roszczenia twierdząc że winę ponosi Marcin P., oraz zagroziła konsumentom
    wystąpieniem przeciw nim z pozwami o naruszenie dóbr firmy w przypadku nagłośnienia
    sprawy.

    > Safecap Investments Ltd. działa w Polsce na mocy "paszportu europejskiego" poprzez
    platformę forexową markets.com/pl, portal informacyjny globtrex.com oraz firmę
    szkoleniową Safecap Investments (Poland) Sp. z o.o. (Wybrzeże Kościuszkowskie 43/2,
    Warszawa). Klienci zgłosili skargi do KNF (DOK,WSII), UOKIK (DPK) oraz CYSEC, na
    których reakcję wciąż oczekują, nie przyjęli też zaoferowanej w listopadzie (po 4
    miesiącach sporu) częściowej 30 procentowej rekompensaty i zdecydowali o zgłoszeniu
    swoich podejrzeń do prokuratury, oraz wobec odrzucenia ich roszczeń o wystąpieniu na
    drogę sądową przeciw właścicielowi platformy markets.com. Wystąpienie przygotowuje
    kancelaria adwokacka z Warszawy.

    Mnie chcieli naciągnąć, ale Opatrzność nade mną czuwała.

  • 14. Data: 2015-06-17 11:17:15
    Od: k...@g...com

    Witam, moja przygoda z Marketscom i firmą Felson, która jest ich partnerem biznesowym
    trwała 3 tygodnie. Miało być pięknie...pieniądze miały spadać z Nieba. Sprzedawca
    namówił mnie na szybki zysk, bo jakaś tam spółka wchodzi na giełdę. Przy wpłacie 10
    tyś. bonus i opiekun. Wypytałem dokładnie co i jak i wszystko wydawało się jasne.
    Wpłaciłem pieniądze. Opiekun zadzwonił. Zaczął opowiadać o tej nowej spółce, na
    której miałem zarobić, ale za mało pieniędzy mam żeby inwestować (tak ze 100 tyś.
    powinno być) więc zagramy innym "instrumentem". Była pszenica, olej, usd i jakiś tam
    "zysk". Zaczęły się namowy na większy kapitał. Ustaliliśmy 30 tyś. Wpłacałem w ratach
    z obawy o stratę, no ale były "zyski" więc opiekun bardzo namawiał. Nadszedł etap
    kupienia czegoś innego, bo rekomendacje dobre. I tak kupiliśmy srebro i cukier.
    Patrzę a tu pozycje na minusie. Dzwonię i pytam co robimy? Opiekun na to, że
    spokojnie, że to średnioterminowe pozycje, ale żebym się starał do tych 30tyś.
    dociągnąć. Jak 30tyś zostało wpłacone, tak pozycje się zamknęły jak również pieniądze
    zniknęły. Marketscom tłumaczy, że wiedziałem, że jest ryzyko, a odpowiedzialności za
    Felson nie bierze. I tak moje 3 tygodnie się skończyły.
    Przestrzegam Wszystkich mających wątpliwości. Nie dajcie się nabrać!!! Ps. na którymś
    forum znalazłem adres e-mail m...@w...pl

  • 15. Data: 2015-06-17 13:24:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-06-17 o 11:17, k...@g...com pisze:
> [...]
    bierze. I tak moje 3 tygodnie się skończyły.
    > Przestrzegam Wszystkich mających wątpliwości. Nie dajcie się nabrać!!! Ps. na

    Amber Gold to było za mało?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2015-06-17 17:23:36
    Od: " 666" <...@...6>

    Chciwość, panie, chciwość...

    -----

  • 17. Data: 2015-06-17 20:23:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-17 o 17:23, 666 pisze:
    > Chciwość, panie, chciwość...

    Chciwość jest akurat dobra i pożądana i na pewno każdy na tej grupie ją
    ma. Tu po prostu była głupota, czyli niestosowanie zasady "inwestuje
    tylko w to, co znam".

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-09-30 08:56:05
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 20:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Chciwość jest akurat dobra i pożądana i na pewno każdy na tej grupie ją
    > ma. Tu po prostu była głupota, czyli niestosowanie zasady "inwestuje
> [...]

    Witam.
    Mnie też chcieli omamić KOSMICZNYMI ZYSKAMI ale głupi nie jestem. Wiem że zysk 45% w
    3 dni jest raczej nierealny albo wtedy gdy mamy piki takie jak ostatnio w Chinach i
    oczywiście obstawiamy short - Jak oni natrętnie dzwonią żeby już wpłacać depozyt!!!
    Ludzie to ich juz powinno się zamykać dożywotnio .
    W ciągu jednego dnia DWÓCH PREZESÓW do mnie dzwoniło pytali czy mają delegować
    opiekuna rachunku... hehhehe może opiekunkę taką wiecie 60/90/60 i max. 19 lat
    nieużywaną przez tego PREZESA.

    Jeszcze raz ostrzegam przed tą zgrają cwaniaków.

  • 19. Data: 2018-08-14 19:00:12
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 01:29:31 UTC+1 użytkownik Wsparcie Zinczuk napisał:
> [...]
    drogę sądową przeciw właścicielowi platformy markets.com. Wystąpienie przygotowuje

    Zapraszam wszystkich oszukanych przez Globtrex do kontaktu ze mną na adres
    a...@g...com ; razem możemy więcej!

  • 20. Data: 2018-08-14 19:45:04
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czyli coś jak fundusze inwestycyjne Millenium ;-)

    -----