eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › 150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń

  • 1. Data: 2020-02-07 19:47:01
    Temat: 150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń
    Od: b...@g...com

    Czy na tej grupie jest ktoś, kto nie miał konta w mBanku? Zapewne marne szanse.
    Ale może są tacy, którzy mieli ale już takowego nie posiadają.

    Można zgarnąć 150 zł premii po spełnieniu prostych warunków, a okres karencji to
    tylko 4 dni:
    - udział może wziąć pełnoletnia osoba, która na dzień 03.02.2020 nie posiadała ani
    współposiadała konta osobistego w mBank,
    - posiadanie innych produktów / usług w mBank nie wyklucza z udziału w promocji.

    Zasady:
    - do 31.03.2020 zarejestrować się na stronie promocji,
    - potwierdzić rejestrację poprzez link, który przyjdzie na adres email,
    - i na tej samej stronie złożyć wniosek o eKonto z kartą podając ten sam e-mail,
    który podano na stronie rejestracji,
    - do 15.04.2020 zawrzeć umowę o konto z kartą

    Warunki proste, wystarczy w jednym z okresów:
    - marzec-kwiecień
    lub / i
    - kwiecień-maj
    wykonać 5 transakcji - to wszystko!
    Mogą to być płatności kartą czy płatności BLIK czy przelewy - pełna dowolność.

    Info o premii przyjdzie na adres email do 17.06. Należy zalogować
    się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii.
    150 zł zostanie wypłacone do 30.06.2020.
    Oczywiście do momentu wypłaty premii nie można zamknąć konta ani wypowiedzieć umowy.
    Powodzenia.

    Opis na https://bankomaniacy.pl/promocja-mbank-ekonto-z-prem
    ia-150-zl/
    Strona promocji https://lokatakonto.ebrokerpartner.pl/short/5b6mx

    Jeśli ktoś ma ochotę zajrzeć, to zapraszam.

    Można również zgarnąć dodatkowe środki w programie poleceń, 50 zł za skuteczne
    polecenie (maks. 250 zł).

  • 2. Data: 2020-02-08 10:01:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bankomaniacy pisze tak:

    > Czy na tej grupie jest ktoś, kto nie miał konta w mBanku? Zapewne
    > marne szanse. Ale może są tacy, którzy mieli ale już takowego nie
    > posiadają.

    Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

    Zabrzmiało jak przed lotem na Marsa ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2020-02-08 22:19:15
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 8 lutego 2020 10:01:45 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

    Tak mówią :)
    Ale miałem znajomego, który na przekór temu mówił:
    "Ja w tej rzece kąpałem się już kilka razy"
    Mówił, bo już go nie ma między nami, bynajmniej nie przez rzekę (btw chodziło o
    Pilicę).

    > Zabrzmiało jak przed lotem na Marsa ;)
    Naprawdę nie wiem co powiedzieć :)

  • 4. Data: 2020-02-09 18:33:35
    Od: z <...@...pl>

    Mógłbym ale mi się to nie opłaca.

    Może jakby dawali o jedno zero więcej ;-)

    Śmiechu kupa ;-)

  • 5. Data: 2020-02-09 18:34:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 10:01, PiteR pisze:
    > 150 zł zostanie wypłacone do 30.06.2020.

    ło matko

  • 6. Data: 2020-02-11 02:03:17
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2020 18:33:37 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Mógłbym ale mi się to nie opłaca.
    >
    > Może jakby dawali o jedno zero więcej ;-)
    >
    > Śmiechu kupa ;-)

    Nie mnie tu oceniać czy 150 zł to dużo w każdym razie,
    promocja trwała tylko ~3 dni :)

  • 7. Data: 2020-02-11 10:07:38

    W dniu 2020-02-11 o 02:03, b...@g...com pisze:
    > Nie mnie tu oceniać czy 150 zł to dużo w każdym razie,
    > promocja trwała tylko ~3 dni :)

    Są powody do dumy.
    Wisienkowbiorcy będą się cieszyć jak dzieci że załapali się do grona
    szczęśliwców ;-)
    A ci co się nie załapali jeszcze bardziej będą wywieszać język i merdać
    ogonkami aby dobry pan skapnął coś ze swojego stołu.

    Jakież to żenujące ;-)