  • 1. Data: 2019-02-04 13:25:41
    Temat: 100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Po dłuższej przerwie powraca program poleceń "Mam Inteligo". Ponownie możecie zdobyć
    100 zł łatwej premii na start za założenie konta. Następnie swoje dodatkowe dochody
    będziecie mogli powiększyć poprzez polecanie rachunku swoim znajomym. Za każde
    skuteczne polecenie otrzymacie również 100 zł bonusu. Mało tego, dla trzech
    najbardziej skutecznych polecających bank przewidział trzy nagrody ekstra: 1000 zł,
    600 zł oraz 300 zł. Co do rachunku w Inteligo, jego prowadzenie jest darmowe, tak
    samo jak przelewy internetowe. Karta debetowa jest natomiast bezpłatna w przypadku
    wykonania płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 100 zł. Inteligo umożliwia
    płatności BLIKIEM, Apple Pay oraz Garmin Pay, a także obsługę kasową w oddziałach PKO
    BP.

    Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/inteligo-100-zl-premii/

  • 2. Data: 2019-02-04 17:10:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 13:25, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    płatności BLIKIEM, Apple Pay oraz Garmin Pay, a także obsługę kasową w oddziałach PKO

    a czy oferta jest dostępna dla klientów PKO BP czy to zupełnie inny bank?

    czy z tej debetówki można zrezygnować jak ktoś nie potrzebuje?

    ps
    miałem kiedyś konto w Inteligo jak miało jeszcze tę trudną niemiecką
    nazwę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2019-02-04 18:22:28
    Od: z <...@...pl>

    W mord... Oplułem monitor.
    Trochę taktu.
    Nie przy obiedzie.

  • 4. Data: 2019-02-04 18:31:37
    Od: z <...@...pl>

    "Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie
    posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami takowego konta w
    ciągu ostatnich trzech lat"

    Ręka do góry kto nie miał u nich konta.
    Wszyscy mieli? A to szkoda.
    Takie "amrykańskie" konto :-)

  • 5. Data: 2019-02-04 18:41:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 18:31:40 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > "Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie
    > posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami takowego konta w
    > ciągu ostatnich trzech lat"
    >
    > Ręka do góry kto nie miał u nich konta.

    Ja

  • 6. Data: 2019-02-04 19:19:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 18:41, Kris pisze:

    > Ja

    Jak mogłeś przeoczyć poprzednią promocję? ;-) Tyle kasy

  • 7. Data: 2019-02-04 19:38:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 19:41, Kris pisze:
> [...]

    Ja i nie chcę u nich konta. Jak wygram w lotto to będę miała konta we
    wszystkich bankach ;-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-02-04 20:28:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 4 Feb 2019 19:19:42 +0100, z napisał(a):

    > Jak mogłeś przeoczyć poprzednią promocję? ;-) Tyle kasy

    O, co przeoczyłem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2019-02-04 22:17:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 20:28, Borys Pogoreło pisze:
    > O, co przeoczyłem?

    Promocję w inteligo. Jest powracająca ;-)

  • 10. Data: 2019-02-04 23:08:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Feb 2019 18:31:37 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Ręka do góry kto nie miał u nich konta.